poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Haul #1


Za mną cudowny pobyt nad morzem, piękna pogoda plus baaaaardzo przystojny ratownik (było ich więcej, ale co tam xD) :)
Jak to zwykle po powrotach z podróży u mnie bywa, zastaje braki na półkach, bo najlepiej na wyjazdy zabiera się sprawdzone i już zaczęte produkty - wyjątkiem są filtry przeciwsłoneczne - ZAWSZE zabieramy NOWE opakowanie! :D 
Jeśli nie czytaliście mojej notki o filtrach do twarzy zapraszam tutaj, a jeśli szukacie sposobu na ładną opaleniznę, polecam zerknąć tutaj.

Dzisiaj w końcu!!! (byłam 2 tygodnie w małej mieścinie, wiosce, dlatego teraz chłonę miasto każdą komórką ciała ;)) wybrałam się na zakupy razem z mamą. Udało mi się zakupić sporo rzeczy w promocyjnych cenach, ale pokażę Wam również moje wcześniejsze zdobycze :)
Zaczynamy!

KAMILL COSMETICS WELLNESS - żel pod prysznic balsam oliwkowy
KAMILL COSMETICS WELLNESS - żel pod prysznic mleczko rabarbarowe
Jakiś miesiąc temu tuż przy kasie w Naturze skusiłam się na żele Kamill, pierwszy raz je mam, obecnie stosuje oliwkowy i jest ok. Oba bardzo przyjemnie pachną, ale zapach znika zaraz po spłukaniu ich wodą, nie pienią się bardzo, ale jak to żele pod prysznic, robią co mają robić, czyli czyszczą naszą skórę, bez większego wow. ;)
Cena: PROMOCJA! 2,99 zł / 200 ml
ISANA WITAMINY&JOGURT żel pod prysznic
ISANA MASŁO SHEA I OWOC PASJI żel pod prysznic
Będąc w Rossmannie zawsze spoglądam na żele pod prysznic, które aktualnie są w promocji. Kieruję się zasadą, że za coś, co ma mnie tylko umyć, nie zapłacę więcej niż 10 zł. To bezpieczna kwota, a wybór jest ogromny. Żele z Isany kupuję naprzemiennie z Wellness&Beauty, które są moimi ulubionymi żelami pod prysznic. Na te dwa zdecydowałam się z dwóch powodów: po pierwsze były na promocji ;) i po drugie - te zapaaaaachy ♥ - oba cudowne.
Cena: PROMOCJA! 2,99 z / 300 ml


LUKSJA witaminowy nektar pod prysznic mango&papaja
LUKSJA witaminowy nektar pod prysznic grejpfrut&granat
Tak, tak... jestem uzależniona od posiadania co najmniej 2 żeli pod prysznic, oprócz tego, który aktualnie jest w użytku. Tych dwóch nie miałam w planach, natknęłam się na resztki w Biedronce i stwierdziłam, że skoro już tak sobie leżą, to u mnie będzie im lepiej :D
Fantastyczne zapachy - mango&papaja ma taki niesamowity ciepły? zapach, cudowne kolory, niby z witaminami A+E+C (seriously?) i cena. Wzięłam i tyle. 
Cena: 4,99 zł / 250 ml

LIRENE DERMOPROGRAM body arabica balsam brązująco-ujędrniający cafe mocha ciemna karnacja
Jeśli chodzi o balsam brązująco-ujędrniający z Lirene, to mówiłam Wam w tym poście, że planuję jego zakup i jak widać udało mi się ten plan zrealizować. Mam dość duże oczekiwania, co do niego. Moja mama zdecydowała się na balsam samoopalający do ciemnej karnacji z Dove (wersja bez drobinek). Obie jesteśmy mniej więcej tak samo opalone, więc zobaczymy, na ile zadziała jeden i drugi kosmetyk, na dwóch różnych rodzajach skóry.
Cena: 14,59 zł / 250ml

BIELENDA AWOKADO subtelny peeling do ciała skóra sucha i odwodniona
Peeling z Bielendy pokochałam na zajęciach praktycznych na uczelni, a masło do ciała również z serii Awokado jest moim KWC, o którym pisałam tutaj. Jestem więc w raju pielęgnacyjnym mojego ciała. :D Wcześniej stosowałam peelingi z Lirene, były świetne, ale chętnie postosuję Bielendę w domowych warunkach :)
Cena: PROMOCJA! 9,79 zł / 200 g

LIRENE DERMOPROGRAM żel do mycia twarzy nawilżająco-odświeżający
Moja cera ostatnio borykała się z niemałymi problemami, które wynikały z podrażnienia i wysuszenia. Jedynym żelem do mycia twarzy jakiemu mogę zaufać jest ten z Lirene. Od pierwszego użycia wiedziałam, że idealnie do siebie pasujemy. Świetnie oczyszcza skórę, pozostawią ją nawilżoną, wygładzoną i bardzo przyjemną w dotyku. Po drodze miałam styczność z innymi żelami do mycia twarzy, np. Nivea, ale okazywały się dla mnie albo zbyt mocne i czułam pieczenie, albo nie robiły nic. To jest moje kolejne opakowanie i wiem, że nie ostatnie. Wystarcza na bardzo długo, dlatego jestem w stanie zaakceptować jego regularną cenę.
Cena: 14,49 zł / 150 ml


L'OREAL PARIS ideal soft oczyszczający płyn micelarny skóra sucha i wrażliwa

Robiłam już dla Was recenzję płynów micelarnych z Biodermy i BeBeauty, wspomniałam w niej, że stosowałam też inne płyny micelarne, m.in. Bourjois i Eveline. Były w porządku, ale bezkompromisowym KWC była, jest i będzie Bioderma. 
O oczyszczającym płynie micelarnym z L'oreal dowiedziałam się od dziewczyn na youtubie, długo trawiłam tę nowość i w końcu teraz, kiedy moje zapasy się kończą zdecydowałam się na jego zakup. Cena baardzo przyzwoita, ładne opakowanie, jest bez zapachu i hipoalergiczny, przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej, więc mam nadzieję, że krzywdy mi nie zrobi.
Cena: 14,99 zł / 200 ml

MAYBELLINE NEW YORK Affinitone puder 03 light sandbeige
Pewnie gdyby nie promocja nie kupiłabym go. Jest jasny, tak jak mój ulubiony podkład, ale teraz kiedy nabrałam koloru i jestem opalona nie nada się. Moja twarz nadal jest blada, bo stosowałam filtr z Vichy, ale żeby nie odznaczała się od reszty ciała, próbuję trochę nadrobić z użytkowaniem BB Cream z Garniera. Poczeka na swój czas do jesieni, a może i zimy :)
Cena: PROMOCJA! 12,59 zł / 9g

MAYBELLINE NEW YORK Affinitone podkład 03 light sandbeige
Pisałam o nim w tym poście. Od tamtej pory nic się nie zmieniło. Nadal bardzo go lubię. Ten akurat kupiłam na promocji w Naturze jakiś czas temu, ale teraz jest również i w Rossmannie.
Cena: PROMOCJA! 19,99 zł / 30 ml (Natura)
PROMOCJA! 16,29zł / 30 ml (Rossmann)


Evrēe HANDCARE odżywczo-ochronny krem do rąk i paznokci do skóry suchej i wrażliwej
Lubię testować kremy do rąk i robię to tylko wtedy, kiedy są na promocji. Ten kupiłam przed wyjazdem, dosyć ładnie się prezentował, ale okazał się przeciętny, jakoś nie przypadł mi do gustu. Ma dość lekki perfumeryjny zapach, który jest dość długo wyczuwalny na skórze. Stosuję go tylko na noc, zawsze łączę z maścią z witaminą A (Retimax). Moim drogeryjnym ulubieńcem pozostaje Krem z Lirene, o którym pisałam tutaj.
Cena: ok. 5 zł / 100 ml

I tyle. Nie jest tego wcale tak dużo, nie licząc 6 żeli pod prysznic xD
Widzę, że tego typu posty zapoczątkowane przez P. podobają Wam się. 
Mam nadzieję, że skorzystacie z obecnych promocji. Jeśli upolujecie coś ciekawego, dajcie koniecznie znać. :)

Buziaki! A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...