piątek, 30 sierpnia 2013

Nawilżenie skóry- balsamy, masła, olejki.

Niestety należę do osób, które po każdej kąpieli muszą traktować swoją skórę jakimś 'nawilżaczem'.  Gdy tego nie zrobię czuję suchość i szorstkość co nie jest przyjemne. Dlatego dziś zapraszam Was na krótkie recenzje moich balsamów, maseł, olei.

BeBeauty, Spa Afryka odżywcze masło do ciała.
  • KONSYSTENCJA: Gęste masło. 
  • ZAPACH: Przyjemny, ale czasami wydaje mi się lekko duszący.
  • CENA: 6 PLN, Biedronka 
  • OPAKOWANIE: Plastikowe, bardzo wygodne w użytkowaniu,  200ml.
  • NAWILŻENIE: Bardzo dobre. Dla mnie wystarczające.
  • MOJA OPINIA: Zawsze gdy te masła są dostępne chętnie je kupuję. Odpowiada mi w nich wszystko: konsystencja, opakowanie, niska cena oraz najważniejsze, czyli nawilżenie. Zawsze jest w czym wybierać, bo firma BeBeauty wypuszcza przeważnie parę opcji zapachowych. Masła te, niestety nie są w stałej ofercie Biedronki, więc trzeba wyczekiwać aż będą dostępne.
Alterra, emulsja do ciała trawa cytrynowa i morela.
  • KONSYSTENCJA: Lotionu, emulsji lekka, ale ciężko wchłaniająca się. 
  • ZAPACH: Nie odpowiada mi. Nie umiem go jednoznacznie określić, ale wiem jedno… NIE LUBIE GO. 
  • CENA: 7 PLN, Rossmann. 
  • OPAKOWANIE: Plastikowe. Pod koniec ciężko wydobyć z niego produkt. 
  • NAWILŻENIE: Bardzo dobre. U mnie wyczuwalne nawet następnego dnia. 
  • MOJA OPINIA: Bardzo denerwuje mnie fakt, ze balsam ciężko się wchłania. Musze z nim długo pracować, aby pozbyć się białych smug, które pozostawia na skórze. Jest to denerwujące i czasochłonne. Zużyję go, ale z pewnością nie skuszę się na kolejne opakowanie. 
Isana, Krem do ciała z oliwą z oliwek.
  • KONSYSTENCJA: Gęste masło.
  • ZAPACH: Dosyć specyficzny. Bardzo podobny do czerwonego kremu do rąk z mocznikiem również z tej firmy.
  • CENA: 8 PLN, Rossmann. 
  • OPAKOWANIE: Ogromne, 500ml
  • NAWILŻENIE: Również bardzo dobre.
  • MOJA OPINIA: Jakoś się nie zgadaliśmy. Ogromne opakowanie, które zaczyna mnie już męczyć i coraz rzadziej do używam. Zapach mi nie odpowiada. Nawilżenie jest bardzo fajne. Podsumowując wątpię, że kolejny raz zakupie to masło, głównie przez zapach.

Perfecta, Balsam stopniowo brązujący.
  • KONSYSTENCJA: Lekka, przyjemna, szybko się wchłania.
  • ZAPACH: Na początku miły i nie drażniący, ale z czasem zaczyna śmierdzieć jak standardowy samoopalacz.
  • CENA: 8 PLN, Biedronka. 
  • OPAKOWANIE: Plastikowa tuba, 200ml.
  • NAWILŻENIE: Mniejsze niż u wyżej wymienionych produktów, ale dla mnie, na lato, wystarczające.
  • MOJA OPINIA: Zawsze w sezonie letnim mam w swojej łazience takie balsamy. Głównie dlatego, że nie leże plackiem na słońcu i się nie opalam. Po prostu tego nie lubię. Wole posmarować się 2-3 dni takim produktem i mieć lekko przybrązownioną skórę. Niestety takie produkty maja swój specyficzny zapach, ale jestem już do niego przyzwyczajona. Za rok będę polować na produkt, który będzie na promocji, wiec nie wiem, czy Perfecta znowu pojawi się na mojej półce z balsamami. Jak najbardziej polecam, pozostawia skórę lekko brązowa i nawilża.

Alterra, Olejek do ciała limonka i oliwka.
  • KONSYSTENCJA: Olejek. 
  • ZAPACH: Bardzo intensywny, długo utrzymuję się na skórze. 
  • CENA: Stara wersja 10 PLN, nowa z pompka 15 PLN, Rossmann. 
  • OPAKOWANIE: Stara wersja- szklana butelka 100ml, nowa z pompką. 
  • NAWILŻENIE: Używam go po depilacji, woskowaniu oraz po peelingu ciała. Skóra po nim jest bardzo miękka i dobrze natłuszczona. W moim przypadku szybko się wchłania. 
  • MOJA OPINIA: Miałam wszystkie zapachy tych olejków, gdy były w starym opakowaniu. Kupowałam je na promocjach za 10 PLN. Teraz gdy ich cena podskoczyła do 15 PLN (albo nawet więcej) jak dla mnie nie opłaca się ich kupować. Idea pompki może być fajna, ale uważam, że stare opakowanie też dawało rade. Do tego produktu raczej nie wrócę, będę szukać innych olejów do ciała. 
Od lewej: BeBeauty- Afryka, Isana- oliwka, Atlerra- trawa cytrynowa i morela, Perfecta.

Nawilżenie ciała jest dla mnie bardzo ważne. W zależności od potrzeb, każdego dnia sięgam po inny produkt. Bardzo dobrze wspominam oliwkę Hipp i to pewnie ona zastąpi mi olejki z Alterry. Po co Wy częściej sięgacie olejki, masła czy balsamy? A może w ogólnie nie używacie balsamów?

Hugs, P. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...