poniedziałek, 2 września 2013

♥ Top of the top by A. ♥ (part 2)

W kalendarzu już wrzesień, ale w głowie wciąż szumi morze i słychać śpiew ptaków. 
fot. by A.

O tak, to były fantastyczne wakacje, wiele się działo, słuchało i widziało ;))
Pisałam już o swoich kosmetycznych ulubieńcach, o tutaj.
Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim TOP-of-the-TOP, czyli ulubieńcami muzycznymi, książkowymi i filmowo-serialowymi ;)

MUZYKA:
Bezkonkurencyjny, niebywały, wrażliwy, utalentowany, genialny artysta: Dawid Podsiadło i jego płyta "Comfort&Happiness". 
O tak! ♥ Ubóstwiam! 
Całą historię o Dawidzie, jego płycie, moich wrażeniach i wyjątkowym spotkaniu możecie przeczytać TUTAJ. Zachęcam, bo jest sporo świetnych zdjęć (ach ta skromność) :))
Od początku do końca ta płyta jest fenomenalna. Kocham każdą nutę i każdy dźwięk na tej płycie, głos Dawida i jego podejście do fanów. Jest niebywały :)) Jeśli płyta Was nie przekonuje, to koniecznie wybierzcie się na koncert. Już niebawem Dawid rozpoczyna trasę koncertową i możecie być pewni, że wrażeń nie zabraknie. :)



KSIĄŻKA:
Zanim umrę autorstwa Jenny Downham
źródło: lubimyczytac.pl
Bardzo długo czytałam tę książkę, wolałam nie kończyć jej zbyt szybko, dać sobie czas na refleksję. Nie jest to książka łatwa, bo o śmierci. Przedstawia historię szesnastoletniej Tessy, która choruje na białaczkę. Zostało jej kilka miesięcy życia i chce jej jak najlepiej wykorzystać. Tworzy więc listę rzeczy, które chciałaby zrobić przed śmiercią.
Jeśli jesteście ciekawi, zachęcam do sięgnięcia po tę książkę. Warto! Na pewno wiele spraw przemyślałam po drodze. Śmierć już nie jest tylko pewnym punktem i datą kończącą życiorys a czymś więcej. Warto przeżyć swoje życie najlepiej, jak się tylko potrafi ;))

Now is good
źródło: filmweb.pl
Jeśli lubicie adaptacje powieści, to zamiast męczyć się przy książce, obejrzyjcie film Now is good, który powstał na podstawie książki Zanim umrę.

FILM:
Safe haven (Bezpieczna przystań)
źródło: filmweb.pl
Nieprzewidywalny, wzruszający. Najlepszy film jaki ostatnio widziałam :) O tym jak przeszłość i przyszłość tworzą całość, ale też o tym, że nie można iść dalej ciągle patrząc wstecz.

Szkoła bez nazwy
 
Skoro mamy wrzesień i dziś rozpoczyna się rok szkolny, zachęcam do obejrzenia filmu bardzo na temat i dodatkowo opartego na faktach. Przedstawia historię nauczycielki, która po studiach zostaje przydzielona do pracy w tymczasowej szkole dla bezdomnych dzieci. Zanim jednak uda jej się zdobyć autorytet wśród dzieci i to czego potrzebują, by móc się uczyć, będzie musiała walczyć z nieświadomymi problemu i powagi sytuacji urzędnikami. 
Film wart uwagi, wzruszający i pokazujący prawdziwe powołanie do pełnionego zawodu.

SERIAL:
Suits (W garniturach)
źródło: filmweb.pl
Trafiłam na niego dzięki P. i przepadłam. Świetny serial o prawniczym światku, pełnym emocji, intryg i zwrotów akcji. 

Under the dome
źródło: filmweb.pl
Pewnie gdyby na fanpage'u Dawida Podsiadło nie pojawiła się notka o tym, że właśnie odkrył ekranizację powieści Kinga, nigdy bym nie trafiła na ten serial. Dowiedziałam się o nim kilka dni temu, nadrobiłam już wszystkie odcinki, jakie są dostępne w sieci i wiem, że będę śledziła ten serial do końca. Mimo że nie przeczytałam książki i nie wiem o co chodzi, to serial bardzo mnie zaciekawił.  Opowiada o mieszkańcach Chester's Mill, którzy zostali odcięci od świata przez tytułową kopułę. 

I to tyle.  Mam nadzieję, że sięgnięcie po chociaż jeden tytuł tu wymieniony. Może spotkamy się na koncercie Dawida, albo podzielicie się swoimi wrażeniami po przeczytaniu książki lub obejrzeniu jednego z filmów, seriali ;))
Ściskam, A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...