środa, 11 września 2013

Haul #2

Dziś kolejny post o zakupach, które poczyniłam przez ostatnie tygodnie. 
Pojawi się kilka kosmetyków, które kupiłam, bo bardzo je lubię, część skusiła mnie kolorem, a inne to totalna nowość w mojej kosmetyczce i jeśli tylko zasłużą, to doczekają się swojej recenzji na blogu. ;) 



SYNERGEN Compakt Powder nr 04 natur
Nie jest to produkt, który mam pierwszy raz. Ale od momentu kiedy po raz pierwszy go kupiłam, trochę się pozmieniało. Jak widzicie zmieniono oznaczenia koloru i nieco szatę graficzną wieczka. Według wcześniejszych numerków, zawsze wybierałam o3, czyli najjaśniejszy odcień. Numerek o4, który według producenta ma być naturalny, jest nieco jaśniejszy od poprzednika. I dobrze! Bo mimo, że byłam zadowolona z koloru, to był ona minimalnie za ciemny. Mam nadzieję, że teraz - 04- lepiej dopasuje się do koloru mojej skóry.
Cena: 8.99 zł / 9 g (Rossmann)

EVELINE Cosmetics Extension volume 4D False Definition Extra Volume & Carbon Black Mascara
O TAK! Mój KWC jeśli chodzi o tusze do rzęs. Wykończyłam już dwa opakowania i bardzo się cieszę, że mam świeżutką sztukę :D Więcej pisałam o nim tutaj.
 Cena: 12,99 zł / 10 ml (Rossmann)

RIMMEL Apocalips 600 Nude Eclipse, lakier do ust
Nowość w mojej kosmetyczce, skusiłam się na niego właśnie teraz, dlatego że był w promocji, a od dawna chciałam osobiście sprawdzić, czy faktycznie jest się czym zachwycać. Wybrałam kolor 600 Nude Eclipse, ponieważ zdecydowanie lepiej czuję się w jasnych, naturalnych pomadkach i błyszczykach. Słyszałam o serii Apocalips dużo dobrych słów, mam nadzieję, że i ja będę z niego zadowolona :)
Cena: PROMOCJA! 18,99 zł / 5,5 ml (Rossmann)


Dzięki temu, że na weekend przyjechała do mnie P., zdążyłam zauważyć, że mam pod nosem sklep Ziaji. Yuhuuu ;D

ZIAJA  naturalny oliwkowy odżywczy krem pod oczy i na powieki
Najlepszy krem jaki do tej pory używałam na skórę wokół oczu. Pisałam o nim dokładną recenzję. Od tamtej pory nic się nie zmieniło. ;)
Cena: 6,99 zł / 15 ml (Sklep Ziaja)

ZIAJA oliwkowy balsam do ust
O nie! Masakra! Kupiłam go, bo balsamów do ust nigdy za wiele. Niestety już po pierwszej aplikacji czułam nieprzyjemne ściągnięcie ust. Chciałam dać mu jeszcze jedną szansę, ale za drugim razem znów pozbawił moje usta nawilżenia. Jak dla mnie bubel.
Cena: 4,99 zł / 10 ml (Sklep Ziaja)


ZIAJA kremowe mydło z jedwabiem, wygładza nawilża
To nowość marki Ziaja. Dostępne są 3 wersje: z jedwabiem, z kaszmirem i arganowe. Przy wyborze kierowałam się zapachem. Ten urzekł mnie. Bardzo przyjemny, delikatny, taki elegancki... ;) Jeszcze go nie używałam, bo jak wiecie, mam sporo żeli z pierwszego haul'u, które grzecznie czekają na swoją kolej. :)
Cena: NOWOŚĆ! 7,99 zł / 500 ml (Sklep Ziaja)


Nie byłabym sobą, gdybym nie zakupiła lakierów do paznokci. Tym razem padło na markę PAESE.

Od lewej:
PAESE Mini me lakier do paznokci nr 305
PAESE Mini me lakier do paznokci  nr 110
Zwykłe, kremowe lakiery do paznokci, bez żadnych dodatków itp. Zdecydowałam się na wersję mini, ze względu na cenę. Jeden mały kosztuje dokładnie 1/3 ceny dużego pełnowymiarowego lakieru ;) Ładnie kryją już po pierwszej warstwie, mają duży wybór kolorów, ale nie utrzymują się zbyt długo. Bardzo szybko ścierają się końcówki. Ja jednak nie narzekam, bo i tak zmieniam kolor co drugi dzień, jak nie częściej ;)
Cena: 5,90 zł / 6 ml

PAESE lakier do paznokci nr 150
To typowy kameleon. Ale krycie ma beznadziejne. Po pierwszej warstwie praktycznie w ogóle go nie widać. Nie polubiłam go również za efekt na paznokciach. Dobrze, że dostałam go prawie gratis  (0,01 zł) do zakupów, bo na pewno nie jest wart swojej ceny.
 Cena: 15,90 zł / 9 ml

I to tyle. 
Jeśli macie ochotę na przetestowanie słynnego Apocalips, to biegnijcie do Rossmanna i skorzystajcie z promocji ;) 
Jeśli wiecie o innych wartych uwagi produktach, koniecznie napiszcie w komentarzach ;)
Buziaki! A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...