poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Wibo, Candy Shop nr 4

Lakiery piaskowe opanowały mnie całkowicie. Najnowsza kolekcja Wibo o super słodkiej nazwie Candy Shop już na zdjęciach promocyjnych prezentowała się dobrze. Na dzień dzisiejszy posiadam kolory nr 2 i nr 4 :-D


 Wibo Candy Shop nr 4 - to piękny, jasnofioletowy kolor. Idealny na wiosenne dni. ♥
Jestem nim oczarowana. Bardzo dobrze się rozprowadza, szybko schnie, ma lekko błyszczące wykończenie, nie "łapie" podkładu i jest trwały! I to właśnie ta ostatnia cecha pozwoliła mi zapomnieć o porażce piaskowca od Delii.
Dzięki temu, że drobinek piasku nie jest aż tak dużo, jak w poprzednich seriach od Wibo, czy Golden Rose, lakier pod palcami nie jest zbyt chropowaty. Końcówki są gładkie, o nic nie haczą. Lakier trzyma się bardzo dobrze przez pierwsze 2-3 dni, nawet końcówki nie są starte.
Na razie więcej nie powiem, ponoszę dłużej to będzie update :-D 

[UPDATE] lakier nosiłam tydzień! Brawa dla mnie za wytrwałość i dla Wibo za trwałość xD Koniecznie musicie mieć ten lakier! To jest HIT!




 Już w buteleczce widoczne są drobinki "piasku". :-) Fajnie xD









Lakier kosztuje 6.99 zł. Dostępny w Rossmannie. 
Jest świetny! Myślę, że jest to najładniejszy kolor z całej piaskowej kolekcji Candy Shop od Wibo. 

Bardzo Wam go polecam!
A.

22 komentarze:

  1. Śliczny, zakochałam się w tym kolorku ♥ Chyba pobiegnę go kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam go tak samo jak pozostałe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. z pewnością kilka kolorków z tej serii trafi do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejszy,też go mam ;)
    Swoją drogą to odwiedziłaś mnie na instagramie,nawet nie wiedziałam,że to ty! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest :) Insta to nasz żywioł :D I mój i P. :))

      Usuń
  5. I znowu widzę pastelowy fiolet i również zazdroszczę, ze tak ładnie u Ciebie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Warto go mieć! Jest wyjątkowy. :-)

      Usuń
  6. Piękny kolor :-) Jeden z najładniejszych w kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki kolorek w tradycyjnym kremie i chyba dlatego nie sięgnęłam po piaski, które w końcu znalazłam w Rossmannie :) Generalnie seria dla mnie bardziej chyba do podziwiania niż kupowania.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier jest genialny: pięknie się nakłada, szybko schnie, nie ma matowego/szorstkiego wykończenia, tylko ładnie lekko się błyszczy a jego zmywanie to istna bajka - szybko i bezboleśnie :-) Polecam wypróbować ;-)

      Usuń
  8. Przecudowny jest :) Ja mam z tej serii nr 1, ale teraz właśnie planuję zakupić ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. marzy mi się! musze poszukac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiedziesz się, trzyma się 5 dni bez widocznego uszczerbku nawet na końcówkach ;-) Nosiłabym dłużej, ale nie byłabym sobą, gdybym już nie zmieniła koloru. ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...