piątek, 18 kwietnia 2014

TAG: 7 urodowych grzechów głównych

Mamy Wielki Tydzień, dlatego pomyślałam sobie, że ten tag idealnie sprawdzi się w takim dniu. ;-) Był popularny już jakiś czas temu, ale po obejrzeniu filmiku KatOsu, postanowiłam zrobić go właśnie teraz ;-)

 
1. Chciwość: 
Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.
Mój najdroższy kosmetyk na dzień dzisiejszy to płyn micelarny z Biodermy. Mimo jego wysokiej ceny zawsze do niego wracam, bo jako jedyny koi i uspokaja moją twarz, a jednocześnie świetnie oczyszcza.
Najtańsze produkty jakie posiadam to lakiery do paznokci Miss Selene. Są tanie, mają małe pojemności i nawet jeśli, któryś się nie sprawdzi, nie mam wyrzutów sumienia, że muszę je wyrzucić.

2. Gniew: 
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nienawidzę korektorów i podkładów, które się utleniają, albo w swojej gamie kolorystycznej nie mają, żadnego rozsądnego jasnego koloru.
Nigdy nie miałam tak, że jak chciałam zakupić jakiś kosmetyk to mi się to nie udało. Prędzej czy później zawsze jakoś do niego docierałam, jak nie stacjonarnie to przez Internet. ;-)

3. Obżarstwo:  
Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
Peelingi do ust - bez wątpienia spełniają swoją rolę w 100% i dodatkowo można je zjeść. ;-)

4. Lenistwo: 
Których produktów nie używasz z lenistwa?
Na ogół nie mam siły na smarowanie się balsami do ciała. Ale nigdy nie położę się spać, jeśli nie nałożę czego się da na twarz i dłonie. ;-)

5. Duma: 
Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
Podkład, tusz to rzęs i podkreślone brwi - to mój must have w makijażu. Bez reszty jakoś się obejdę. ;-)

6. Pożądanie: 
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Zdecydowanie włosy i dłonie. Według mnie mówią najwięcej o osobniku płci przeciwnej.

7. Zazdrość: 
Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Nikogo chyba tutaj nie zaskoczę, jak powiem, że uwielbiam lakiery do paznokci. Im więcej ich mam tym lepiej ;-)

I to by było na tyle. Jeśli jeszcze nie zrobiłyście tego TAGu, a macie na niego ochotę, to zapraszam!


Razem z P. życzymy Wam Wesołych Świąt i mokrego Dyngusa!
Buziaki, A.

3 komentarze:

  1. Lenistwo to i u mnie czasami przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda dziewczyna mogłaby dać inne odpowiedzi na pytania, ale wniosek jest taki, że kosmetyki to część ich życia, z której nie da się zrezygnować. Lepiej posiadać ich mniej w lepszej cenie, niż dużo, a tanich i słabej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...