piątek, 22 sierpnia 2014

Eveline, Color Edition nr 921

Wraz z jesienią nadchodzą nowe trendy w manicure. O nich oczywiście będzie osobny, dosyć obszerny post - oj, tak! Będzie się działo. ;-)
A dziś kilka słów o lakierze od Eveline Cosmetics, w bardzo modnym tej jesieni, szarym odcieniu, który można nosić na dwa sposoby. Czytajcie dalej. ;-)


Lakier o nr 921 to już mój czwarty lakier z kolekcji Color Edition. Nie kupiłabym go, gdybym nie lubiła tej serii. Uwielbiam ją. Świetne kolory - choć znajdą się osoby, które stwierdzą, że pełno takich na rynku. Owszem, kolory raczej standardowe, ale wybór jest. Ja posiadam cudowną chłodną miętę, zimny jasny fiolet, klasyczną ciemną czerwień. Kiedy zobaczyłam tę szarość, podświadomie czułam, że to będzie zakup na 6+. I faktycznie.
Szarak nie okazał się nudny. Jest świetny solo, jak i z dodatkami. Z nabłyszczającym topem ładnie mieni się w słońcu, mimo że brak u niego jakichkolwiek drobinek. Z kilkoma poprawkami i matowym topem daje niesamowity efekt. Jednocześnie matowy szary lakier to trend nadchodzącej jesieni, więc nic tylko nim malować. ;-)

Pędzelek jest z tych grubszych, jak z resztą informuje producent, naklejając duży napis BIG BRUSH. Lakier nakłada się równo, nie smuży, ani nie bąbelkuje. Schnie przeciętnie.
Cena: 5,99 zł / 12 ml. (Rossmann)






A te z nas, które lubią, kiedy na paznokciach coś się dzieje, ale bez większej przesady, po dodaniu kolorowych kropek i matowego top coat'u, mogą się cieszyć najmodniejszym manicure w nadchodzącym sezonie . ;-)

Polecam! ;-)


Lubicie szarości na paznokciach? Co sądzicie o matowych szarościach, jako jesiennym trendzie?
Buziaki, A. xD

17 komentarzy:

  1. Gołębi :-) Szkoda, że ma duży pędzel, ja się z takimi nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam lakieru z tej serii, ale muszę to zmienić, bo spodobał mi się zarówno kolorek - lubię takie szarości, gdy znudzą mnie kolorowe lakiery, a także pędzelek - mam duże pazurki, w związkuz tym lepiej mi się nakłada lakier takim pędzelkiem :) a w macie mega mi się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te lakiery bardzo. Cieszę się, że się podoba. :)

      Usuń
  3. Masz super kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na paznokciach wygląda obłędnie ! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Widziałam te lakiery w jakiejś drogerii, ale się nie skusiłam na żaden. Następnym razem z pewnością go kupię bo lubię takie pędzeli i kolor też ma fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda na Twoich paznokciach, mi by odpowiadał kolor o ton jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie trafiłam na ten lakier kiedy szukałam jasnej szarości :) Pewnie bez wahania capnęłabym go z półki, bo na Twoich paznokciach wygląda świetnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na niego trafisz, to się nie wahaj, tylko kupuj! ;-) Pozdrawiam :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...