poniedziałek, 9 czerwca 2014

♥ Essie, Collection SPRING 2014 ♥

Chyba każda lakieromaniaczka pragnie mieć w swojej kolekcji lakiery kultowe. Do takich z całą pewnością zaliczają się lakiery Essie. Dzięki najlepszej pod słońcem P. ;* w dniu swoich 22. urodzin stałam się posiadaczką zestawu czterech lakierów do paznokci Essie
z kolekcji Wiosna 2014. 
Zaczynamy! Uwaga: dużo zdjęć. ;-)


 
W zestawie znajdują się 4 lakiery po 5 ml każdy.
Jako pierwszy na moich paznokciach znalazł się piękny odcień czerwieni z lekkimi różowymi podtonami, czyli STYLE HUNTER.


 


Miętowe paznokcie latem to mój must have. :-) Takiej mięty jeszcze nie miałam. Lekka z maleńkimi srebrnymi drobinkami, czyli FASHION PLAYGROUND

 
 

 
Ostatnio wiele dziewczyn zakochało się w innym jasnym, pastelowym lakierze Essie, czyli Fiji. Ja posiadam nieco bardziej różowy ROMPER ROOM.





A  na koniec kolor, który tak bardzo przywołuje wspomnienia z wakacji nad morzem i sprawia, że dałabym wiele by się tam teraz znaleźć. Mowa o cudownym odcieniu niebieskiego, czyli HIDE & GO CHIC.





A na koniec kilka moich spostrzeżeń na temat lakierów Essie. 
Nie będę pisała, że minimalistyczny desing tych lakierów baardzo mi się podoba. Dodatkowo cieszę się, że lakiery w tym zestawie mają pojemność 5ml, ponieważ znacznie łatwiej będzie mi się ich używało i myślę, że będą to jedne z nielicznych lakierów, które uda mi się zdenkować ;-)
Pędzelki mają takie, jakie lubię, czyli cienkie i długie. Bardzo wygodnie i precyzyjnie się nimi malowało. 
Konsystencja tych lakierów jest nieco bardziej rzadsza niż lakierów od np. Golden Rose czy Wibo. Jednocześnie nie sprawia to, że malując paznokcie ciężko zapanować nad niepomalowaniem skórek. No chyba, że ktoś maluje z rozmachem, wtedy wszystko jest możliwe. ;-)
Pigmentacja jest OK, ale moim zdaniem, Style Hunter, Fashion Playground i Romper Room nie są lakierami, które świetnie wyglądają już po pierwszej warstwie. Konieczne są dwie, ponieważ pierwsza dosyć mocno smuży. Przyznam się, że trochę byłam tym zdziwiona i przerażona, ale kiedy sprawnie nałożyłam drugą warstwę i zobaczyłam, że wszystko jest OK, emocje opadły ;-) Najlepiej malowało mi się ostatnim na zdjęciach Hide&Go Chic. Myślę, że można byłoby uzyskać fajny efekt już po jednej warstwie ;-)
Schną dosyć szybko. O trwałości wypowiadać się na razie nie będę. Każdy z tym kolorów nosiłam po jednym dniu (chciałam je Wam jak najszybciej pokazać ;-)). 

Bardzo się cieszę, że miałam okazję je wypróbować ;-) Może kiedyś skuszę się na pełnowymiarowy lakier Essie. Kto wie ;-)
Jakie jest Wasze zdanie na temat lakierów od Essie? Koniecznie piszcie w komentarzach, jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. 

Napiszcie też, czy chciałybyście, żebym poszukała tańszych odpowiedników tych kolorów. 

Buziaki, A. ;-)

20 komentarzy:

  1. ładne kolorki lakierów :) jak dla mnie jednak lakiery Essie nie są takie świetne jak wszyscy o nich piszą, a fenomen ich jest jedynie przez cenę, ja za każdym razem jak mam te lakiery to łamią mi się paznokcie już na drugi dzień, więc na moją płytkę mają za dużo chemii w składzie niestety, ale trzeba im przyznać, że kolorystykę mają świetną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo uważam, można znaleźć "lepsze" lakiery w bardziej przystępnej cenie ;)

      Usuń
  2. Śliczne kolory, ale jakoś żaden nie przekonuje mnie do zakupu, mimo że lakiery tej marki bardzo sobie cienię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miałam okazję je wypróbować. ;-)

      Usuń
  3. Najbardziej spodobał mi się ten wyjątkowy odcień niebieskiego, ma w sobie to coś i ciężko znaleźć taki kolor :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna kosteczka! cudowności... Jest idealna i wszystkie kolorki są takim moim must have

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgarnęłabym absolutnie wszystkie! Masz przepiękne paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, mam lakier tej firmy i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Mięta i delikatny róż wyglądają fenomenalnie :) Ja też ostatnio zakupiłam kostkę z Essie, ale o nazwie Resort Fling i też jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kostki są fajne, bo za jednym zamachem można sprawdzić kilka kolorów i jest większa szansa na to, że te lakiery się nie zmarnują, tak jak te pełnowymiarowe ;-)

      Usuń
  8. Cudowne kolorki, zakochałam się w tej mięcie i w tym jasnym pastelu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, szczególnie ten delikatny róż <3 Ja jeszcze nie mam lakierów Essie, ale na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mięta i róż piękne, ja właśnie się czaiłam, żeby kupić swój pierwszy lakier Essie i myślałam o Fiji, ale teraz już sama nie wiem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiji i Romper Room są bardzo do siebie zbliżone, ale Fiji jest nieco bardziej różowe ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...