piątek, 11 kwietnia 2014

Wibo, Candy Shop nr 2

Od paru dni w Rossmannach dostępna jest nowa seria lakierów piaskowych Candy Shop od Wibo. Jak na razie skusiłam się na numer 2, który dziś Wam zaprezentuje. Zastanawiam się jeszcze nad zakupem pastelowego fioletu. Coś czuję, że jak tylko będzie dostępny w moim Rossmannie to wróci ze mną do domu. :)  Dwa pozostałe sobie odpuszczę.
Numer 2 to róż. Na zdjęciach wydaje się brzoskwinią, jednak w rzeczywistości to piękny koralowy róż.
Dwie warstwy w zupełności wystarczą, aby osiągnąć zadowalające krycie. Szybko schnie! Jest kremowy, nie ma żadnych brokatowych drobin. Dzięki temu, że efekt chropowatości jest mało wyczuwalny, lakier nie "łapie" podkładu. Za to ogromny plus. Candy Shop po trzech dniach na paznokciach wygląda jak świeżo nałożony. Cena: 6,99zł/ drogerie Rossmann 
Lubicie piaski? A może skusicie się na te z Wibo? 
Hugs, P. :)

18 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem fajnie. Mówisz że jest pastelowy fiolet? Muszę sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ on piękny. Kupię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wygląda, muszę się za nimi rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tej kolekcji w sklepach, szkoda... Pewnie na jakiś lakier się skuszę, bo zapowiadają się całkiem przyjemnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie we wszystkich Rossmannach jest już dostępna ta seria, w sumie nie wiem od czego to zależy. Jak już będą u Ciebie to polecam im się przyjrzeć. :)

      Usuń
  5. Widziałam go już na kilku blogach. Piękny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest :) Ja mam właśnie na pazurkach ten jaśniejszy róż z tej serii o nr 1 i zakochałam się w nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze dokupiłam dziś fiolet i nie mogę się doczekać aż go nałożę na paznokcie. :)

      Usuń
  7. Mam z tej serii pastelowy fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...