środa, 9 kwietnia 2014

Delia Coral Prosilk, Efekt piasku S06

Bardzo lubię lakiery piaskowe za niecodzienną fakturę, ciekawy efekt i trwałość. Niestety od czasu do czasu trafiają się tzw. "piękne buble". Dziś mowa o jednym z nich, czyli o lakierze piaskowym od Delii. 

 Jakiś czas temu pokazałam go na Instagramie. A kupiłam ten lakier w Drogerii Jaśminowa w centrum mojego miasta. 
Kosztował 5,99 zł.
Dostępnych jest 8 kolorów. Oprócz fioletu (S06) posiadam jeszcze czerwony (S05), niebieski (S07) i zielony (S08).

http://www.delia.pl/data/products/861/5184.jpg
LINK





 Lakier w buteleczce bardzo kusi pięknym fioletowym kolorem bazy i mieniącymi się w niej różowo-fioletowymi drobinkami brokatu. Aplikacja jest poprawna, schnie nieco dłużej niż piaski z Wibo czy Lovely. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że odpryskuje już na drugi dzień. Nie trzeba kompletnie nic robić, a lakier i tak się kruszy i odpada. MASAKRA. Jak z czymś takim wyjść do ludzi? Poniżej zdjęcie, które wykonałam rano, a paznokcie malowałam dzień wcześniej. Później było już coraz gorzej, na uczelni odpadały kolejne kawałki... O nic paznokciami nie zahaczyłam, nie uderzyłam. Ehh. Szkoda.  Bo kolory są piękne. A trwałość - w ogóle jej nie ma.



Miałyście styczność z lakierami piaskowymi Delia z serii Coral Prosilk? Jakie są Wasze wrażenia?
Buziaki, A.


8 komentarzy:

  1. ja dziś pomalowałam miętą z tej firmy i póki co jest ok, a co lepsze kryje jedną warstwą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, szkoda :/
    ciekawe czy te inne kolory też będą takie nietrwałe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie 4, które posiadam odpryskują na drugi dzień. Najgorzej niebieski i zielony, które odpadają całymi płatami. :/

      Usuń
  3. Dopiero dowiedziałam się od Ciebie, że mają takie lakiery w ofercie.
    Nie będę sprawdzać czy inne kolory też tak odpryskują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że ta seria im po prostu nie wyszła. Ciekawa jestem, czy zwykłe lakiery trzymają się lepiej, ale jak na razie nie będę tego sprawdzać. :)

      Usuń
  4. woooow :/ już się napaliłam, bo kolor jest po prostu niesamowity a tu takie rozczarowanie :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...