środa, 30 kwietnia 2014

HEAN.pl LIMITED EDITION, lakier do paznokci nr 223

W poprzednim poście pokazałam Wam piękny fioletowy lakier z tej serii, dziś przyszła kolej na mojego ulubieńca - żółtego, soczystego, energetycznego lakieru o nr 223. ;-)







Do pełnego krycia potrzebne są trzy cienkie warstwy, albo zastosowanie białego lakieru jako bazy, dla uzyskania intensywnego koloru i pełnego krycia. Mimo tego, że nie kryje od razu, tak jak robi to jego fioletowy kolega, to i tak ten kolor wybacza wszystko. Dobrze się nim maluje, pędzelek jest w sam raz, konsystencja również jest taka jak być powinna - ani za rzadka, ani zbyt gęsta. ;-)

Lakier nie odpryskuje i nie ściera się zbyt szybko. W nienaruszonym stanie nosiłam go przez 3 dni, potem zmyłam ;-)

Lakier zakupiłam w Drogerii Jaśminowa za 5,99 zł / 7 ml.
Możecie go kupić również w e-sklepie Hean.

Polecam Wam lakiery z tej edycji limitowanej Hean.pl. Warto!

A Wam jak się podobają takie kolory? 
Buziaki, A. ;-)

11 komentarzy:

  1. Taki odcień żółtego właśnie lubię, na lato ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo. Piękny jak słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskakująco dobre krycie jak na żółty lakier :-) Fajnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pod nim jasną bazę, sam z siebie tak dobrze nie kryje, dopiero po trzeciej warstwie ;-)

      Usuń
  4. Żółty z pewnością nie należy do moich ulubionych kolorów jednak ten wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny na lato do opalonych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...