piątek, 13 września 2013

NOWOŚĆ Ziaja, Kremowe mydło z jedwabiem RECENZJA.

Dziś recenzja jednego z trzech kremowych mydeł, jakie zaoferowała nam firma Ziaja. Fantastyczne nowe, jesienne zapachy. Po paru minutach wąchania zdecydowałam się na wersję z jedwabiem, ale wiem, że wrócę przyjemniej po jeden, jak nie pozostałe dwa.

  • KONSYSTENCJA: Kremowa, przyjemnie gęsta. 

  • ZAPACH: Otulający! Delikatny, lekko słodki, a zarazem świeży. 
  • CENA: 8 PLN, sklep Ziaja. 
  • OPAKOWANIE: Plastikowa butelka, standardowa jeżeli chodzi o firmę Ziaja z eleganckim, prostym design’em. 
  • MOJA OPINIA: Skusiłam się na ten żel, bo był nowością Ziaji. Z trzech dostępnych zapachów ten najbardziej mi się spodobał. Mydło bardzo dobrze się pieni, odkąd go używam, nie zauważyłam, aby skóra była nadmiernie przesuszona. 

Coś dla miłośników składów oraz dowód, że mydło kosztowało 8zł. xDD
Pozostałe dwie opcje zapachowe oraz ręka A. w gratisie! xD

Podsumowując, Jeżeli tylko zapachy przypadną Wam do gustu to kupujcie! Z czystym sumieniem polecam. 
Hugs, P. :) 
Ps. Byłam bardzo mile zaskoczona obsługa w sklepie Ziaja w Plazie w Sosnowcu. Przy zakupach za 15zł (mydło i 4 saszetki maseczek)dostałam 6 próbek! Muszę przyznać, że to niezmiernie sympatyczne, gdy klient zostanie tak miło potraktowany i obdarzony fajnymi prezentami. Ogromny plus dla Ziaji! 
Po lewej prezenty, po prawej 4 zakupione maseczki.

2 komentarze:

  1. Jeszcze ich nie widzialam u siebie,ale predzej czy pozniej pewnie sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Polecam! Zapachy są idealne na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...