środa, 25 września 2013

Haul #3 ZIAJA

Odkąd firmowy sklep Ziaji zawitał do Plazy w Sosnowcu, jestem tam częstym klientem ;)
Najchętniej wypróbowałabym wszystko, co tylko się da. Na razie jednak skupiam się na nowościach i na tym, co kusi mnie zawsze najbardziej, czyli na kremach do rąk. :)


ZIAJA krem nawilżający matujący 25+ 
O kremie nawilżająco-matującym 25+ po raz pierwszy usłyszałam od dziewczyn na youtube, a dokładniej od Basi z kanału callmeblondieee. Tak często o nim wspominała, że w końcu zdecydowałam, że jak tylko uda mi się na niego trafić, kupię go bez zastanowienia. I tak też zrobiłam. Długo się za nim oglądałam, aż w końcu znalazłam. Na półce została już tylko jedna sztuka, więc potraktowałam to jako znak, że muszę go kupić. ;))
Na razie kończę krem na dzień z serii Ulga, również marki Ziaja. Mam nadzieję, że nowy krem dobrze sprawdzi na nadchodzące chłodne, jesienno-zimowe dni. 
Cena: 10,99 zł / 50 ml


ZIAJA krem do rąk z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5, 
wygładza nawilża łagodzi
ZIAJA krem do rąk z ceramidami i koncentratem lipidowym, 
odżywia regeneruje nawilża
Te kremy do rąk to nowość! Zakupiłam je ponieważ mają rewelacyjną cenę, szybko się wchłaniają i świetnie nadają się do torebki. Jest jeszcze jeden w kolekcji z proteinami kaszmiru i masłem shea. Kiedy robiłam zakupy nie zauważyłam go, ale na pewno kupię przy najbliższej okazji. Podobnie jak kremowe mydła z tej serii, kremy do rąk cudownie pachną. Akurat te dwa podarowałam mojej mamie, ale obiecała podzielić się ze mną swoimi odczuciami podczas stosowania i gdy tylko będzie gotowa na recenzję, pojawi się na blogu :))
Cena: NOWOŚĆ! 3,69 zł / 100 ml


ZIAJA krem do rąk do skóry suchej, podrażnionej, bio olejek arganowy
ZIAJA krem do rąk do skóry szorstkiej, mało elastycznej, bio olejek z pestek winogron
ZIAJA krem do rąk do skóry suchej, zniszczonej, bio olejek z awokado
Jako pierwszy zakupiłam ten z bio olejkiem arganowym i byłam zachwycona. Po kilku dniach wstąpiłam do Ziaji by zakupić jego braci. Wszystkie trzy świetnie się sprawdzają. Na dzień nadaje się ten z bio olejkiem z pestek winogron, ponieważ szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Dwa pozostałe osobiście preferuję używać na noc wraz z maścią z witaminą A (Retimax). Nawilżają ale i natłuszczają skórę rąk, wygładzają ją, przywracają jej elastyczność i chronią przed wysuszeniem. Dokładniejsza recenzja pojawi się za jakiś czas. :)
Cena: NOWOŚĆ! 6,99 zł / 80 ml


ZIAJA maska nawilżająca z glinką zieloną, skóra sucha, normalna
ZIAJA maska dotleniająca z glinką czerwoną, każdy rodzaj skóry
Byłam ciekawa jak działają maseczki z Ziaji więc na próbę wybrałam sobie trzy. Tak 3. Jedną już zdążyłam zużyć, a była to maska kojąca z glinką różową dla skóry wrażliwej. Trochę się zawiodłam na niej, ale może te sprawdzą się lepiej. :)
Cena: 1,69 zł / 7 ml

Jeśli chodzi o moje zakupy w Ziaji to na razie tyle. Poniżej próbki, które w dużych ilościach dodaje do naszych zakupów zawsze przemiła i dobrze zorientowana pani :))

Oprócz tych próbek do twarzy, dostałam jeszcze kilka z kwasem hialuronowym do cery 30+, ale już je wykorzystałam :) 
Za niedługo uzbieram pełne opakowanie tego produktu :)

A Wy lubicie Ziaje? Dajcie znać, co Waszym zdaniem jest warte zakupienia, a czego lepiej unikać :)
Buziaki. A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...