poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Depilacja woskiem w rolce.


Gładkie nogi to mus, gdy chodzimy w szortach czy sukienkach latem. Ale co zrobić, aby jak najdłużej pozostały gładkie? Ja polecam depilację woskiem! Metoda stosunkowo nie droga i daje wspaniałe rezultaty. 

Podgrzewacz, rolka z woskiem i oliwka.
Depilacja woskiem pozwala na usunięcie włosa wraz cebulką, dzięki temu skóra pozostaje gładka ponad 2 tygodnie. Minusem jest to, że nowe włoski są słabe i często nie potrafią 'przebić się' przez warstwy naskórka. Temu zjawisku towarzyszy pojęcie 'wrastających się włosów'. Można temu zaradzić, wystarczą częste peelingi i kremy/ balsamy z mocznikiem.
Przy depilacji trzeba pamiętać, że wosk nakładamy 'z włosem', naklejamy plaster, troszkę gładzimy i szybkim, zdecydowanym ruchem ciągniemy 'pod włos' i potem krzyczymy z bólu. xD A tak na poważnie. Jeżeli pytacie czy depilacja woskiem boli? Oczywiście, że boli! Dla niektórych jest to ból nie do wytrzymania (jak u mnie np pachy), a inni leżą i ani drgną w momencie ciągnięcia paska (zazdroszczę). Nie polecam, aby zabieg depilacji wykonywać na parę dni przed miesiączką, wtedy kobiece ciało jest wyjątkowo wrażliwe na ból. Ważnym jest również, aby po wykonanym zabiegu natrzeć skórę oliwką. To pomaga przy usuwaniu ewentualnych pozostałości wosku, ale również łagodzi skórę. 

Paski.
Rolki z woskiem najczęściej kupuje na Allegro, tam można je znaleźć w bardzo przystępnych cenach 6-15 PLN. Na zdjęciu (rolka po prawej) możecie zobaczyć ile wosku pozostało po depilacji całych nóg. Jeżeli będziecie zamawiać rolki z woskiem to nie polecam kupować tych w cielistych, jasnych kolorach. Trudniej go zlokalizować na skórze, a tym samym usunąć.

Rolki z woskiem.

Mój zestaw, czyli pojedynczy podgrzewacz, 2x rolka z woskiem, oliwka i 100 sztuk pasków zamówiłam na Allegro za ok 60 PLN.
Woskiem tak naprawdę możemy usunąć owłosienie ze wszystkich partii ciała. Mała rolka świetnie się sprawdza do usuwania wąsika, regulacji brwi czy depilacji okolic bikini. 
 
Osobiście nie posiadam wąskiej rolki. Zdjęcie pstryknęłam w zakładzie kosmetycznym, gdzie miałam praktyki. :)

 Depiluje nogi przez cały rok. Jednak na czas wakacji przerzucam się na maszynki jednorazowe. Spowodowane jest to tym, że gdy mam odsłonięte nogi jestem narażona na ataki komarów, których w tym roku jest cała masa, a skórę uszkodzoną w jakikolwiek sposób nie należy depilować. W czasie wakacji również trudniej 'zapuścić włoski'. Minimalna długość to 5mm, wtedy wosk bez problemu może oblepić włos. 

Ja jestem bardzo zadowolona z depilacji woskiem w rolkach, jest to w miarę czysta, szybka i skuteczna metoda na pozbycie się owłosienia. A Wy, czego używacie, aby pozbyć się niechcianych włosków?
Hugs, P. :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...