niedziela, 16 sierpnia 2015

HAUL: Lavera, Catrice, Ziaja, Avon

Dawno nie było zakupów, a że ostatnio zagościło u mnie kilka nowości postanowiłam dziś Wam je pokazać. Chętnie poczytam, które z tych kosmetyków szczególnie Was zainteresowały i czego recenzje chcecie poczytać jako pierwsze. Zapraszam!
Głównym powodem dla którego składałam zamówienie na https://www.ecco-verde.pl
był naturalny dezodorant Schmidt's (47,99zł). Zdecydowałam się na wersje o zapachu bergamotki i limonki i był to strzał w 10! Produkt jest fantastyczny. Szersza recenzja na pewno pojawi się za jakiś czas :)
 Do koszyka również wpadło kilka innych kosmetyków. Żadnego z nich jeszcze nie używałam.
  • Lavera, lawendowy żel pod prysznic- uwaga na zapach, bo jest bardzo intensywny, (17,49zł)
  • Lavera, jabłkowy szampon do włosów, (17,49zł)
  • Lavera, pasta do zębów, (8,69zł)
  • Lavera, mleczko oczyszczające 2w1 (24,49zł)
Kilka dni temu w drogerii Natura obowiązywała promocja -40% na wszystkie produkty Catrice. Skusiłam się na:
  • Podkład all matt plus kolor 010 light beige- w tak gorące dni jak mamy teraz sięgam po coś sprawdzonego, wiec tego koleżki jeszcze nie używałam. (cena bez promocji ok 28zł)
  • Kamuflaż 010 ivory- uwielbiam go! Świetne krycie i kolor idealny dla mnie (cena bez promocji ok 15zł) Recenzja
  • Kredka do brwi 020 Date With Ash- ton- słyszałam o niej dużo dobrego no i w końcu skusiłam się na zakup. Używałam jej już pare razy i podpisuje się obiema rękami pod wszystkimi pochlebnymi recenzjami na jej temat. Kredka jest super! Brwi po jej użyciu wyglądają bardzo naturalnie, idealny kolor dla blondynek i osób z jaśniejszymi włosami. Dla brunetek kredka będzie zdecydowanie za jasna. (cena bez promocji ok 15zł)
  • Puder All Matt Plus 010 Transparent- jeszcze nie używany (cena bez promocji ok 15zł)
Dwa słodziutkie prezenty:
  • Perfecta, antycellulitowe masło do ciała o zapachu Pina Colada
  • perfecta, ujędrniający peeling do ciała o zapachu Creme Brulee
Żadnego z nich jeszcze nie używałam, ale wiem jedno- zapachy mają powalające.
W Naturze skusiłam się też na złuszczającą maskę do twarzy z firmy DermoMask (4zł) oraz na moją ukochaną oliwkę do mycia ciała z Ziaji (13zł) Recenzja
Pianotwory to nabytek mojej chrześnicy. Koniecznie chciała, żebym umieściła je w tym poście, wiec spełniam jej "marzenie". Pianotwory to nic innego jak płyn do kąpieli zamknięty w małych rozpuszczalnych w wodzie woreczkach. Do kupienia w Biedronkach za 7z.
I na koniec zamówienie z Avon. Jak wiecie z jednego z ostatnich postów lubię ich maski do twarzy. Tym razem skusiłam się na rewitalizująco- wygładzającą maskę peel off do twarzy z ekstraktem czarnego kawioru. Cena ok 10zł. Poużywam jej trochę i na pewno Wam zrecenzuję. 

Zakupiłam również ich kolorówkową nowość, czyli szminkę we flamastrze w kolorze freesia. Jestem z niej bardzo zadowolona. Tak jak w przypadku poprzedniego produktu, potestuję ją jeszcze i dam Wam znać jak się spisuje. Cena ok 22zł. Próbki kolorów na MakeupTV
Oprócz szminki wszystkie produkty to zakup planowany i potrzebny. Cieszę się, że już nie ciągnie mnie do zupełnie nieprzemyślanych i spontanicznych wypraw do drogerii, gdzie kupowałam rzeczy zbędne. Leżały one potem zapomniane w szafce i się marnowały.

Co nowego ostatnio zagościło u Was?
Hugs, P. :)

13 komentarzy:

  1. Dobrze, że zgodziłaś się na umieszczenie tutaj tych pianotworów, bo to one najbardziej mnie zainteresowały. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pasta Lavery jest świetna. Moje wielkie odkrycie ostatnio. Przez nią zainteresowałam się też innymi produktami Lavery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to super, że się u Ciebie sprawdziła, oby i u mnie było tak samo. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To produkty szerzej dostępne w drogeriach DM. :)

      Usuń
  4. Będę wypatrywać Twojej opinii o antyperspirancie Schmidts. Sama chciałam go kupić, ale najpierw muszę się upewnić, że naprawdę działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niebawem recenzja na jego temat się ukaże. Muszę jeszcze go trochę poużywać :)

      Usuń
  5. Kredkę do brwi chętnie wypróbuję,ponieważ wydaje się być dość ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, u mnie świetnie się sprawdza :)

      Usuń
  6. Chyba muszę w końcu kupić ten kamuflaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki Lavery ! Moim oczkiem w głowie jest ten krem https://eko-banka.pl/pl/p/LAVERA-BIO-Krem-nawilzajacy-z-koenzymem-Q10/275 jak dla mnie świetny ! Polecam wypróbowac , ja sie przekonałam i póki co nie zamienie go na żaden inny :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo nowości, znam tylko tą maskę z Avonu i byłam z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...