poniedziałek, 28 października 2013

Catrice, Camouflage cream


Kiedy tylko w ofercie Catrice pojawił się kamuflaż, wiedziałam, że muszę go mieć. Byłam bardzo ciekawa, czy faktycznie świetnie kryje i wyrównuje koloryt, czy może jednak jest zbyt ciężki i będą z nim same problemy. 
Zapraszam na recenzję :-)


KOLOR: 010 Ivory - najjaśniejszy spośród trzech dostępnych odcieni. Jest naprawdę jasny. Dobrze nadaje się do kamuflowania cieni pod oczami i miejscowo na wypryski, czy punktowe przebarwienia, naczynka, zaczerwienienia.
KONSYSTENCJA: kremowa, trzeba uważać na ilość. Jeśli zaaplikuje się go za dużo, lubi się zbierać i rolować. Zasycha na lekki mat.
KRYCIE: Jest cudownie napigmentowany i faktycznie wszystko zakrywa.
TRWAŁOŚĆ: u mnie wytrzymuje około 8h. Czyli super. :-)
TERMIN WAŻNOŚCI: 6 miesięcy od otwarcia
POJEMNOŚĆ: 3 g
WYDAJNOŚĆ: Obawiam się, że mogę go nie skończyć przez pół roku, ponieważ ma świetne krycie i nie potrzeba aplikować go zbyt wiele. Wydajność pewnie okaże się rewelacyjna.
CENA: 12,99 zł (Natura, Hebe)

OCENA: Przy skrzydełkach nosa zauważyłam, że podkreślił suche skórki i dodatkowo jeszcze bardziej wysuszył tę okolicę. Poza tym nie mam innych zastrzeżeń.
4+/5




Jeśli jeszcze nie skusiłyście się na ten kosmetyk, a poszukujecie dobrze kryjącego, taniego i nadającego się pod oczy korektora to serdecznie polecam Wam ten z Catrice. 

Buziaki. A. :-)

5 komentarzy:

  1. Chcę 010 i mam problem ze znalezieniem go ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama też bardzo długo go szukałam, tak samo jak setu do brwi. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się go znaleźć jak najszybciej ;)

      Usuń
    2. Dzięki, mam nadzieję :)

      Usuń
  2. Zgadzam się ciężko znaleść ten korektor chyba zdecyduje sie na zakup w drogerii internetowej bo mam już dość zwiedzac kolejne miasto...
    Dała byś zdjęcie jak wygląda pod oczami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że odpisuje z takim opóźnieniem ;) Podzielę się zdjęciem, jak tylko pozbędę się podrażnień, których się nabawiłam w ostatnim czasie wokół oczu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...