piątek, 4 października 2013

Lakier piaskowy Wibo, WOW Glamour Sand nr 1.

Na początku kompletnie nie byłam przekonana do lakierów piaskowych. Dziś posiadam ich tylko/aż trzy. Sama nie wiem, czy jak na mnie do dużo, czy mało. Z najnowszych propozycji Wibo, wybrałam lakier, który daje efekt brokatowego piasku. Po recenzji P. koloru nr 4 zapragnęłam mieć go w swojej kolekcji. Jednak kiedy już stałam przed szafą Wibo, zdecydowałam się jeszcze na kolor nr 1 i to właśnie ten lakier chcę Wam dziś zaprezentować :-)


  
Cena: 7,69 zł (Rossmann)
Aplikacja: W porównaniu z lakierem piaskowym z Goldem Rose ten nakłada się trochę trudniej, ale myślę, że to kwestia wprawy.
Trwałość: po dniu noszenia ścierają się końcówki, ale nie rzuca się to bardzo w oczy. 


Lakier ten daje matowe wykończenie, co na początku bardzo mi się podobało, ale z czasem coraz mniej.


W świetle dziennym w ciemnej bazie dostrzec możemy morskie drobiny brokatu. W buteleczce dodatkowo mienią się na zielono, różowo i fioletowo - ale tylko pod światło ;)









To nie pomyłka, ani Photoshop. Gdy pobawimy się ze światłem, możemy dostrzec w tym lakierze grę kolorów ;)

Czaję się jeszcze na matowe top coaty z Wibo, zobaczymy czy ostatecznie je kupię :) Ale myślę, że jest to świetne rozwiązanie, jeśli lubimy bawić się kolorami i chcemy odświeżyć manicure , łącząc je z lakierami, które już posiadamy :-)

Buziaki! A. :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...