piątek, 18 października 2013

Eyebrows


Każda z nas szuka kosmetyków idealnych dla siebie. Podkład nie może być za ciemny, powinien zakrywać to co zbędne i nadawać skórze zdrowy blask. Do makijażu oka staramy się używać cieni, które mają dobrą pigmentację i wytrzymają na oku cały dzień. Jednak, aby cały makijaż miał sens i żeby wyglądał schudnie, musimy pamiętać o naszych brwiach. 
Co zrobić, by nadać im odpowiedni kształt i uzupełnić kilka brakujących włosków? 

Oto 2 produkty firmy CATRICE, które sprawia, że nasze brwi będą takie jakie być powinny :-)


Pierwszym z nich jest CATRICE Eyebrow Set. W skład tego zestawu do brwi wchodzą: 
2 cienie do brwi, pęsetka, pędzelek i szczoteczka. Opakowanie zawiera również małe lusterko, które może przydać się w czasie podróży. 
CENA: 16,99 zł/ 4g


Cienie mają 2 odcienie: 
pierwszy - jasny, szarobrązowy, idealny dla dziewczyn, które nie wymagają dorysowywania włosków, a jedynie podkreślenia kształtu. 
drugi - ciemniejszy, chłodny brąz, dobrze zagęszcza brwi i uzupełnia ewentualne braki włosków.

Te cienie do brwi są moimi ulubionymi. Niestety kiedy tylko skończyło mi się poprzednie opakowanie, na nic zdały się próby zakupu nowego. Nigdzie nie mogłam go dostać, aż do wczoraj. Kiedy tylko zobaczyłam, że jest w szafie Catrice, nie zastanawiałam się tylko go wzięłam i poleciałam do kasy :-) 
Cienie utrzymują się w nienaruszonym stanie cały dzień, nie przemieszczają się poza brwi, nie blakną... Są idealne, wg mnie oczywiście :-)


Mini pęseta jest dosyć poręczna, jak na swój rozmiar i dosyć łatwo się nią operuje. Chwyta nawet najmniejsze włoski. A pędzelek mimo, że malutki, to bardzo precyzyjny. Jeśli nie mamy pod ręką żadnego innego pędzla do brwi ten w zupełności wystarczy, by zrobić dokładny makijaż brwi. 
Myślę, że jeśli nie chcemy zabierać ze sobą w krótką podróż zbędnych pędzli i innych przyborów, ten set do brwi w zupełności wystarczy, by nie martwić się o to, jak będą wyglądały nasze brwi. :-)


Drugim produktem jest Catrice EYEBROW STYLIST, czyli po prostu kredka do brwi. Ja mam kolor 020 Date With Ash-ton. Oprócz kredki, na drugim końcu jest szczoteczka, którą wyczesujemy nadmiar produktu i układamy włoski. 
CENA: ok. 10zł / 1,6g


Kredka jest twarda, woskowa i w kolorze ciepłego brązu (!). Precyzyjnie nadaje kształt brwiom, ale u mnie nie sprawdza się tak dobrze, jak cienie. Mam ciemną oprawę oka, więc potrzebuje odcieni chłodnych. Mimo, że ze wszystkich dostępnych kolorów ten jest najmniej rudy, po aplikacji u mnie się nieco odznacza. Ale mam na niego sposób. Kredkę nakładam przy dolnej linii brwi a następnie uzupełniam brakujące fragmenty i porządnie wyczesuję brwi. Aby "ochłodzić" ten kolor dokładam jasnego cienia z powyższego zestawu do brwi i gotowe. Mało, że mam nadany kształt i wypełnione luki, to dzięki woskowemu wykończeniu kredki brwi trzymają się tam gdzie powinny, przez co ich makijaż jest długotrwały. 

Od lewej: ciemny cień, jasny cień, kredka
Tutaj doskonale widać różnice w tonacjach cieni i kredki
Uwielbiam podkreślać swoje brwi i ciemniejszy cień z zestawu od Catrice jak do tej pory sprawuje się u mnie najlepiej. Kredkę zużyję, ale raczej jej nie zakupię ponownie. 

I to tyle. Chciałabym spróbować jeszcze jakiegoś żelu do brwi, ale nie wiem, na który się zdecydować. Jeśli możecie mi jakiś polecić, to chętnie skorzystam. :-) I koniecznie dajcie znać, jak Wy podkreślacie swoje brwi.
Buziaki. A. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...