sobota, 7 lutego 2015

Ziaja, liście zielonej oliwki, oliwka do mycia

Zimą moja skóra staje się bardzo sucha. Oprócz używania maseł czy balsamów do ciała, staram się nawilżać ją już pod prysznicem. W tym roku, jako produkt myjący na okres niskich temperatur, wybrałam nowość firmy Ziaja. Seria: liście zielonej oliwki, oliwka do mycia, oczyszczanie skóry olejami.
CENA: W firmowym sklepie Ziaja- 18zł, w osiedlowej drogerii 15zł. 
KONSYSTENCJA: oliwki <3 Ogromnym plusem jest to, że po zmieszaniu z wodą produkt przybiera formę żelu, aby po chwili zamienić się w lekka emulsje/ mleczko. Prawie wcale się nie pieni.

ZAPACH: dość intensywny, świeży, lekko cytrusowy, roślinny. Mnie się podoba. :) 
SKŁAD: żadnej wody!  
DZIAŁANIE: Odkąd pamiętam borykam się z rogowaceniem okołomieszkowym na ramionach. Regularne peelingi i nawilżanie przeróżnymi specyfikami nie przynosiło rezultatów. Odkąd myję ciało oliwką z Ziaji, skóra w tej okolicy jest pięknie wygładzona i nawilżona! Nie mam już problemów z rogowaceniem okołomieszkowym.
Producent poleca ją do stosowania również na twarz, wiec jednego pięknego dnia spróbowałam zmyć nią makijaż i udało się! Podkład zszedł w całości, a skóra była przyjemnie miękka i oczyszczona. Minusem jest lekkie szczypanie oczu, wiec nie polecam używać na tą okolice.

Jeżeli borykacie się z problemem suchej skóry i większość specyfików na Was nie działa to polecam zakup oliwki z Ziajki. Mi przyniosła ulgę i na pewno kupię kolejne opakowanie.

A Wy macie swoich ulubieńców do pielęgnacji ciała na okres zimy? 

Hugs, P :) 

3 komentarze:

  1. jeszcze nie miałam nic z tej serii, ale z pewnością ją wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze niczego z tej serii,ale ostatnio mam ochotę na takie produkty do mycia, więc może kupię

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...