sobota, 28 lutego 2015

5 sposobów na manicure hybrydowy Semilac

Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie, to wiecie, że od stycznia nieprzerwanie moją ulubioną formą manicure, był manicure hybrydowy Semilac od Diamond Cosmetics Poland. Wybrałam 5 wersji, które na Instagramie cieszyły się największą popularnością. Dominują tu pastele, ale jest też jeden ciemny manicure, wykonany cudnym odcieniem szarości.
Jako miłośniczka lakierów do paznokci oraz częstego zmieniania kolorów na paznokciach, dość długo szukałam idealnego lakieru hybrydowego. Wiedziałam, że decydując się na tę formę manicure, będę "musiała" zmienić częstotliwość zmian zachodzących na moich paznokciach. Dlatego odkładałam zakupy na później. W końcu klamka zapadła.
Semilac od razu mnie zauroczył. Duży wybór kolorów, przystępna cena (26zł / 6ml). Trwałość manicure hybrydowego jest porażająca. Uwielbiam też to, że czas skraca się tylko do malowania i utrwalania w lampie. 
Potem można robić, co tylko się zechce. 
Najdłużej lakiery Semilac nosiłam 11 dni.  Po tym czasie drażnił mnie już spory odrost. Jednak rekord padł, gdy wykonywałam manicure hybrydowy na studniówkę. Pozdrawiam Monikę, która cieszyła się nim 19 dni. ;-)

To teraz koniec czytania. Zapraszam do oglądania ;-)

Semilac, STRONG WHITE nr 001
Semilac, BISCUIT nr 032
Semilac, GOLD DISCO nr 037

Semilac, GRUNGE nr 016

Semilac, PINK PEACH MILK nr 047
Semilac, BISCUIT nr 032
Semilac, BLACK DIAMOND nr 031

Semilac, BISCUIT nr 032
Semilac, SILVER DUST nr 093

Semilac, PEACH MILK nr 055
Semilac, STRONG WHITE nr 001
Semilac, GOLD DISCO nr 037
Który manicure podoba się Wam najbardziej? Potrafiłybyście nosić przez 2 tygodnie ten sam kolor? Dajcie znać, co myślicie. ;-)

Buziaki, A. xD

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...