piątek, 16 sierpnia 2013

Acne- Derm. Skuteczny sposób na pozbycie się zaskórników.

Dziś parę słów o Acne- Derm KLIK. Produkt ten zawiera taka sama ilość kwasu azelaionwego- 200mg na 1g jak popularny Skinoren KLIK dlatego wydaje mi się, że może to być jego tańszy odpowiednik.


  • ZAPACH: Bezzapachowy. Za to smak ma lekko kwaśny xD
  • KONSYSTENCJA: Dosyć gęsty krem. Pozostawia na skórze matowe wykończenie. Jednak trzeba pamiętać, że wraz z produktami tego typu, czyli kwasami zaleca się ochronę przeciwsłoneczna UVA/ UVB na dzień. Krem Acne- Derm polecam używać jedynie na noc.
  • TERMIN WAŻNOŚCI: 6 miesięcy od otwarcia tubki. Na początku mnie to przeraziło, ale przy regularnym stosowaniu jesteśmy w stanie go zużyć. 
  • DZIAŁANIE: Kwas azelainowy ma działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne, ogranicza rozwój bakterii Propionibacterium acnes, hamuje proces syntezy melaniny, ma lekkie działanie złuszczające.
  • WYDAJNOŚĆ: Standardowa
  • CENA: 17 PLN dostępny w aptekach.
  • MOJA OPINIA: Baaardzo go lubię. Wspaniałe pozbył się grudek z mojego czoła, wszelakie przebarwienia się rozjaśniły, a skóra jest miękka i gładka w dotyku. Teraz już nie używam go regularnie, ale jak widzę, że na mojej twarzy dzieję się coś złego, od razu atakuje nieprzyjaciół Acne- Derm, a rano widzę sporą różnicę. Jestem na prawdę bardzo zadowolona z działanie tego produktu i szczerze polecam osobą które borykają się z zaskórnikami. Przy regularnym stosowaniu Acne- Derm ilość grudek na prawdę się zmniejsza. 5/5

    Wraz z początkiem jesieni planuję zakup kolejnej tubki i chcę zrobić miesięczną kurację. Jeżeli z moją skóra będzie dziać się coś złego na pewno dam Wam znać. 
    Hugs, P. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...