poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Foundations by P.

Każda z nas poszukuje swojego idealnego podkładu. Chcemy, aby kolor perfekcyjnie stapiał się z odcieniem naszej skóry, a wykończenie było jakby stworzone specjalnie dla nas. W mojej kosmetyczce zawsze jest więcej podkładów niż powinno, a duża część z nich nawet nie jest bliska mojemu kolorytowi skóry. Mieszając ze sobą różne fluidy jestem w stanie uzyskać swój idealny kolor. Dziś przedstawię Wam je wszystkie w paru słowach.

Oriflame, VeryMe Smoothie Foundation, Porcelain
  • KRYCIE: Bardzo małe. 
  • TRWAŁOŚĆ: Jeżeli czegoś nie widać to trudno mówić o trwałości. xD 
  • WYKOŃCZENIE: Jest to raczej ‘coś’ nawilżającego z odrobinką podkładu. Konieczne jest przypudrowanie.   
  • CENA: 12 PLN, katalogi Oriflame. 
  • OPAKOWANIE: Plastikowa tubka.  
  • ZAPACH: Lekko słodki, wyczuwalny na twarzy do 2 godzin po aplikacji. 
  • MOJA OPINIA: Do zakupu skusił mnie bardzo jasny kolor oraz cena podkładu. Jego krycie jest bardzo mizerne, wiec bardzo rzadko go używam. Zużyje go(kiedyś na pewno)mieszając z innymi podkładami.
Prestige, New Wear Ever Skin Benefit Foundation, podkład nawilżający SPF 15- IVORY
  • KRYCIE: Średnie w kierunku słabego. 
  • TRWAŁOŚĆ: Przeciętna. 
  • WYKOŃCZENIE: Wymaga przypudrowania. 
  • CENA: 19 PLN, osiedlowa drogeria. 
  • OPAKOWANIE: Plastikowa tubka.   
  • ZAPACH: Dosyć świeży, przyjemny. 
  • MOJA OPINIA: Fajnie, że ma filtry UVA i UVB. Jest naprawdę jasny, ale niestety wpada w róż. Mieszam go z podkładem Paese, który z kolei wpada w żółć. Ta mieszanka bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Fluid sam w sobie jest dla mnie za jasny i zdecydowanie za różowy. Bardzo rzadko używam go solo.
Dermacol, Make-up cover, 208 
  • KRYCIE: Mocne. Zatuszuje wszystko, przebarwienia, pieprzyki nawet tatuaże.
  • TRWAŁOŚĆ: Bardzo dobra.
  • WYKOŃCZENIE: Jeżeli używam go solo, nie muszę używać pudru. (ale i tak to robie xD)
  • CENA: 17 PLN, Allegro. 
  • OPAKOWANIE: Metalowa tubka.
  • ZAPACH: Wyczuwalny tylko przy aplikacji. 
  • MOJA OPINIA: Od kiedy go mam, towarzyszył mi na wszystkich imprezach oraz ważnych wyjściach. Bardzo trwały z ekstremalnie mocnym kryciem. Gdy macie w swoich kosmetyczkach zbyt ciemne podkłady polecam kupić ten kolor, rozjaśni wszystko! Bardzo gęsty, dzięki czemu mocno wydajny. Na pewno kupie kolejna tubkę.

Revlon, ColorStay, 150 Buff. (wersja dla skóry mieszanej)
  • KRYCIE: Średnie w kierunku mocnego 
  • TRWAŁOŚĆ: Bardzo dobra. 
  • WYKOŃCZENIE: Matowe, nie czuje potrzeby, aby użyć pudru. 
  • CENA: 30 PLN, Allegro.
  • OPAKOWANIE: Szklane bez pompki.
  • ZAPACH: Wyczuwalny tylko przy aplikacji. Chemiczny, nie przyjemny. 
  • MOJA OPINIA: Jest to na prawdę dobry podkład. Długo się utrzymuje, krycie jak dla mnie wystarczające, no i kolor idealny dla mnie. Polecam! 
Od lewej: Oriflame- Porcelain, Prestige- Ivory, Dermacol- 208, Revlon- 150.
 Maybelline, Pure Make-up, Nude, Sandy Beige.
  • KRYCIE: Średnie.
  • TRWAŁOŚĆ: Bardzo dobra.
  • WYKOŃCZENIE: Matowe, nie czuje potrzeby, aby użyć pudru.
  • CENA: 8 PLN, Allegro.
  • ZAPACH: Nie uciążliwy, wyczuwalny tylko przy aplikacji.  
  • OPAKOWANIE: Plastikowa tubka.
  • MOJA OPINIA: Parę lat temu był to mój ulubiony podkład. Był na bazie wody, pozostawiał wspaniałe matowe wykończenie wprost idealny dla skór tłustych, mieszanych, ale został wycofany. Minęło parę lat i trafiłam na niego na Allegro, więc zamówiłam. Niestety kolory są zbyt pomarańczowe i zdecydowanie za ciemne. Jedynie Sandy Beige używam czasami jako bronzera i konturuje nim twarz, Nude czeka na lepsze czasy. Przez to, ze są na bazie wody, ciężko je mieszać z innymi podkładami. Podkład jak najbardziej polecam.
Ziaja Med, Tonujący krem do twarzy SPF 50+, odcień naturalny.
  • KRYCIE: Średnie w kierunku słabego 
  • TRWAŁOŚĆ: Przeciętna.
  • WYKOŃCZENIE: Konieczne użycie pudru. Pozostawia lekko klejący film na skórze. 
  • CENA: 15 PLN, Apteka. 
  • OPAKOWANIE: Plastikowa tubka. 
  • ZAPACH: Intensywny, przypomina mi krem Nivea. Wyczuwalny do paru godzin po aplikacji. 
  • MOJA OPINIA: Produkt ten jest z linii ochrony przeciwsłonecznej, jednak ja traktuje go jako krem tonujący, niż jako krem z filtrem SPF 50+. 2ml tego produktu, (bo taka jest prawidłowa, nakładana na twarz ilość kremów ochronnych) wygląda bardzo nieestetycznie na twarzy. Ja nakładam go o wiele mniej. Odcień zaskakująco jasny, wydaj mi się, że pasujący dla dużej grupy ludzi o jasnej karnacji. Podsumowując jest to bardzo dobry, tani krem tonujący. 
Essecne, Stay All Day, 20 Soft Nude
  • KRYCIE: Średnie w kierunku mocnego.
  • TRWAŁOŚĆ: Przeciętna. 
  • WYKOŃCZENIE: Matowe. 
  • CENA: 15 PLN?, szafy Essence. 
  • OPAKOWANIE: Z Pompką. 
  • ZAPACH: Intensywny, ale przyjemny. 
  • MOJA OPINIA: Chciałam kupić kolor 10, ale przez przypadek zabrałam z szafy odcień 20, który jest bardzo pomarańczowy. Podkład rozjaśniam wyżej wspominanym Dermacolem. Ta mieszanka daje mi fajne wykończenie i przystępny kolor. Podkład solo daje dobre krycie i miłe wykończenie. Nie jestem pewna czy jest jeszcze dostępny w drogeriach. 
Paese, Long Cover Fluid SPF 6, 01 Jasny Beż
  • KRYCIE: Średnie w kierunku słabego. 
  • TRWAŁOŚĆ: Przeciętna.
  • WYKOŃCZENIE: Konieczne użycie pudru. Pozostawia lekko klejący film na skórze. 
  • CENA: 20 PLN, osiedlowa drogeria.
  • OPAKOWANIE: Szklane z wygodną w użyciu szpatułką. 
  • ZAPACH: Intensywny, chemiczny, długo się utrzymuje, niekoniecznie przyjemny. 
  • MOJA OPINIA: Tzw.‘przeciętniak’. Kolor lekko wpada w żółć. Producent pisze, że podkład ma być o przedłużonej trwałości, nie jestem co do tego przekonana. Bardzo drażni mnie zapach, który długo się utrzymuje na skórze. 
Od dołu: Maybelline- Sandy Beige, Nude, Ziaja Med, Essence 20, Paese 01.
 Tak, wiem, że jest tego sporo. Dla mnie liczy się kolor, bo ze świeceniem w strefie T jestem w stanie sobie poradzić, natomiast kolor musi być idealny, a z tym różnie bywa. A jakich podkładów Wy używacie?
Hugs, P. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...