środa, 14 sierpnia 2013

Concealers

Skoro mamy lato i nie zawsze chcemy nakładać na siebie pełny makijaż, albo po prostu nie ma takiej potrzeby, bo nasza cera prezentuje się całkiem dobrze bez make-up'u, fajnie jest mieć coś, co będzie deską ratunku na niewielkie zasinienia pod oczami albo po prostu ukryje wakacyjne zmęczenie ;)
Mowa o korektorach, dzisiaj o płynnych, dosyć lekkich, idealnie nadających się na okolice wokół oczu.

BELL perfect cover maskujący korektor w płynie
MISS SPORTY liquid concealer korektor w płynie z witaminami C i E
Na razie używałam tylko tych dwóch, ponieważ nigdy nie potrzebowałam specjalnego krycia wokół oczu. W moim przypadku oba dały radę. Ale nie u każdego się sprawdzą.


PRODUKT: BELL perfect cover maskujący korektor w płynie
KOLOR: light (jasny) nr 01 - faktycznie jasny, jak na produkt bardzo tani. W opakowaniu i zaraz po aplikacji ja widzę podtony różowe, co zaraz po zakupie trochę mnie przeraziło, ale potem okazało się, że nie jest źle. Zazwyczaj tak tanie produkty są albo zwyczajnie za ciemne, albo tak bardzo pomarańczowe, że szkoda gadać. Jedyny minus, że po aplikacji ciemnieje właśnie na pomarańczowo (o dziwo), ale po prawidłowym rozprowadzeniu wtapia się i nie odznacza. Może to dziwne, ale tak właśnie się dzieje. 
KONSYSTENCJA: jest dosyć kremowy
KRYCIEśrednie, zakrywa jedynie powierzchowne przebarwienia, mocne sińce po oczami mogą się troszkę odznaczać po naniesieniu tego korektora, ze względu na jego tendencję do zmiany koloru. 
TERMIN WAŻNOŚCI: 6 miesięcy od otwarcia
POJEMNOŚĆ: 7,5 g
WYDAJNOŚĆogromna, używałam tego korektora co najmniej 4 miesiące
CENA: na promocji w Biedronce zakupiłam go za około 5 zł
OCENA: 3/5 :/


PRODUKT: MISS SPORTY liquid concealer korektor w płynie z witaminami C i E KLIK
KOLOR: light (jasny)  -  i tak, jest jasny. Na zdjęciu może wydaje się ciemny, a już na pewno ciemniejszy niż korektor z Bell, ale to tylko dlatego, że mam podtony żółte, a Bell różowe. Dodatkowo posiada bardzo drobne, rozświetlające drobinki. 
KONSYSTENCJA: jest dosyć rzadki, ale forma aplikacji to wynagradza.
KRYCIEśrednie, zakrywa jedynie powierzchowne przebarwienia. Mnie jednak bardzo pasuje jego krycie, jak i wykończenie. Ładnie rozświetla i ożywia skórę wokół oczu. Bardzo lubiłam go używać i ostatnio znów go zakupiłam.
TERMIN WAŻNOŚCI: 24 miesiące od otwarcia
POJEMNOŚĆ: 6 ml
WYDAJNOŚĆcałkiem dobra, używałam tego korektora przez około 2 miesiące
CENA: w Rossmannie za około 10 zł
OCENA: 4/5 :)

To zdjęcie miało pokazać, jak zmienia kolor korektor z Bell, ale średnio wyszło. Dużo bardziej widać różnicę w Miss Sporty, ale to wina światła. Musicie wierzyć mi na słowo. Jak będę mieć wenę do zdjęć to zaktualizuję to zdjęcie ;)

Jakich korektorów pod oczy Wy używacie? Piszcie w komentarzach. 
Buziaki! A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...