środa, 7 sierpnia 2013

Zaaaakupy! i prezenty #2 by P.

Tak samo jak w przypadku ostatnich zakupów, o których możecie poczytać TU tak i teraz, na większość produktów skusiłam się ze względu na cenę. Zaczynamy!

  • Eveline Cosmetics, seria Colour Celebrities numer 637- prezent od A. :* Delikatny zapach, baaardzo przyjemna, aksamitna konsystencja, nie wysusza ust. 
  • Eveline Cosmetics, Super Long Lasting Lip Liquid Tint 16h (dłuższej nazwy nie było? xD )kolor 117- kolejny prezent od A. :* Opisałabym go jako super trwały błyszczyk do ust. Pozostawia na ustach ogromny połysk, za czym nie szczególnie przepadam, ale za to trzyma się bardzo długo i równomiernie ściera. Owocowy zapach xD 
  • Astor, Soft Sensation Lipcolor Butter kolor 012 unguilty pleasure- i ostatni prezent od A. :* UWIELBIAM!! Wspaniała konsystencja, trwałość również niczego sobie. No i to opakowanie. Jak go nie kochać. 
Bardzo dziękuję A. za wspaniałe prezenty urodzinowe :* 
  • Manhattan, Soft Mat 31S- NIE POLECAM tego koloru. Nie zakrywa czerwieni ust, przez co wyglądają one bardzo tandetnie. Więcej o Soft mattach możecie poczytać TU. CENA: 5 PLN/ Allegro.
Od góry: Eveline 117, Manhattan 31S, Astor 012, Eveline 637
  •  Tights in a Tin, czyli rajstopy w spray'u, Medium Glow- bardzo dużo czytałam na temat tego produktu na różnych blogach, dlatego postanowiłam zamówić. Jeszcze nie wyrobiłam sobie opinii na ich temat. Większa recenzja na pewno ukaże się na blogu. CENA: 10 PLN/ Allegro
  • Perfecta, balsam stopniowo brązujący- nie opalam się, wiec, aby za bardzo nie straszyć bladą skórą, zawsze latem stosuję balsamy brązujące. Tym razem padło na Perfectę. Brązowi skórę, nie wysusza jej i śmierdzi jak każdy samoopalacz. :) CENA: 8 PLN/ Biedronka
  • Revlon, Colorstay 150 buff- po chyba 3 latach przerwy, zakupiłam go ponownie. Jest to teraz idealny kolor dla mojej skóry. Więcej o nim dowiecie się w poście o moich podkładach już niedługo. CENA: 30 PLN/ Allegro
  • W7, bronzer Honolulu- sama nie wiem co o nim myśleć. Po pierwszych użyciach wydaję mi się nieco zbyt pomarańczowy, ale jeszcze dam mu szansę. CENA: 15 PLN/ Allegro
  • Ziaja Med, Tonujący krem do twarzy odcień naturalny SPF 50- kupiłam go z myślą o upalnych dniach. Nie chce wtedy aplikować podkładu, a krem z filtrem to mus przy takim słońcu. Produkt z SPF oraz lekkie krycie...? TO JEST TO! Kolor zaskakująco jasny. Zobaczymy jak będzie się dalej sprawdzał, jak dotąd jestem zadowolona. CENA: za oba produkty 18 PLN/ Apteka
  • Ziaja Med, krem uszczelniający naczynka krwionośne na noc- był w zestawie z kremem tonującym. Jeszcze nie używany, ale na pewno się przyda ze względu na to, że mam skórę naczyniową. Więcej o tym TU.
  • Einstein, lip therapy- przy okazji zakupu podkładu, przeglądając 'więcej produktów sprzedającego', wrzuciłam go do koszyka.  Produktów do pielęgnacji ust nigdy nie za dużo. Pozostawia miłe uczucie chłodzenia na ustach. CENA: 2,5 PLN/ Allegro
Kolory od lewej: 04, 17 i 14, który jest boooski.! <3
  • Cairuo- lakiery z bazarku. Zaskoczyły mnie kryciem, dużym wyborem kolorów no i oczywiście CENĄ: 4 PLN za sztukę.


  • Original Source, żel pod prysznic o zapachu śliwki i syropu klonowego- zakupiłam do ze względu na jego cenę. Nigdy nie miałam, żeli z tej firmy, a wiele o nich słyszałam, więc już jest u mnie i w najbliższym czasie będzie używany. CENA: 4 PLN/ Rossmann.
  • Isana, zmywacz do paznokci- ulubiony, nie zastąpiony. Zawsze do niego wracam. CENA: 6 PLN/ Rossmann
  • Avon Glimmerstick chromes, kolor Night Star (ciemny granat z niebieskim połyskiem)- Również uwielbiam. Pełna ich recenzja jest TU. CENA: 6 PLN/ Katalogi Avon
  • Avon, kuracja ochronno- wzmacniająca- zawsze po myciu włosów nakładam na końcówki, jakiś produkt ochronny oraz zmniejszający ich puszenie się. A skoro jest to nowość firmy Avon to czemu nie spróbować. CENA: 12 PLN/ Katalogi Avon


Jak zawsze u mnie, trochę kolorówki i pielęgnacji. Zdarzają się buble oraz kosmetyki które, są strzałami w dziesiątkę. A Wy, kupiłyście ostatnio coś ciekawego? 

Hugs, P. :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...