poniedziałek, 29 lipca 2013

Avon Glimmerstick- ulubione konturówki.

Jeżeli szybki makijaż to tylko z użyciem tych konturówek.! 


U mnie trzymają się cały dzień! Są wykręcane, więc nie trzeba martwić się o ich temperowanie. Firma Avon oferuje nam często nowe kolory. Mój ulubiony odcień do Saturn Grey, który wspaniale podbija niebieski kolor moich oczu. To właśnie od niego zaczęła się moja przygoda z tymi glimmerstickami.

 Z całej oferty, jedynie nie polecam serii Glimmerstick Diamonds. Jedyny kolor jaki mam to Sparking Silver i posiada on bardzo duże drobiny brokatu, które nie dość, że wyglądają tandetnie to w dodatku są mocno wyczuwalne przy aplikacji na powieki. 


Seria Glimmerstick Chromes to bardzo ciekawe kolory, które z zależności od kąta padania światła przybierają różne odcienie.
Kredki glimmerstick to również produkty do podkreślania brwi. Ja używam koloru Dark Brown i jestem bardzo zadowolona z tego jak je utrwala na cały dzień.

1. cosmic brown, 2. dark brown, 3. textured teal, 4. sparkling silver, 5. saturn grey, 6. vivid grey, 7. mocha flash.

Przeważnie kupuje je na promocjach za ok 10 PLN. Polecam osobą, które rano nie maja czasu na makijaż z użyciem cieni, a jednak chcą podkreślić swoje oko. :)
Hugs, P.

Ps. Goooorąco.! U mnie temperatura sięga 40°C. Macie jakieś sprawdzone sposoby na to, aby nie 'rozpuścić się'? xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...