poniedziałek, 1 lipca 2013

Foundations

Cześć Wszystkim!
Ostatnio rozpisałam się o filtrach przeciwsłonecznych KLIK, mam nadzieję, że daliście radę przebrnąć przez ten meeeega długaśny post i dowiedziałyście się czegoś ciekawego. 

Dziś postanowiłam podzielić się z Wami moimi wrażeniami na temat aż trzech podkładów, a właściwie 2 podkładów i 1 kremu BB

od lewej: WIBO Matching Foundation, MAYBELLINE Affinitone, GARNIER BB cream
No to zaczynamy.

PRODUKT: 
Garnier Skin Naturals, BB Cream Miracle Skin Perfector, OIL FREE
PRODUCENTKLIK
SKŁADAqua/Water, Cyclopentasiloxane, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Ethylehyl Methoxycinnamate, PEG-10 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Squalane, Bis-PEG /PPG-14/14 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Talc, Nylon-12, Maltitol, Disodium Stearoyl Glutamate, Aluminium Xydroxide, Sorbitol, Perlite, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, [+/- May Contain CI 77891/Titanium Dioxide,CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides]
SKÓRA: combination to oily skin (mieszana, tłusta)
KOLOR: light (jasny) - tak twierdzi producent, w moim przypadku (jak i P., ponieważ odlałam jej próbkę, by sprawdzić jak zachowa się na jej twarzy) po nałożeniu na twarz błyskawicznie się utlenia i wygląda się jak pomarańcza, co oczywiście w miesiącach jesienno-zimowo-wiosennych dyskwalifikuje ten produkt, na lato myślę, że może być ok, potrzebna jest tylko opalenizna, by kolor twarzy się tak bardzo nie odcinał od reszty
KONSYSTENCJA: jest baaardzo płynny, jeśli się o tym zapomni można się nim oblać, ponieważ od razu po odkręceniu tubki i jej przechyleniu, produkt wycieka na zewnątrz
KRYCIE: średnie, większych zmian nie zakryje, jedynie powierzchowne przebarwienia, do pełnego krycia potrzebny jest korektor
ZAPACH: alkoholu! jak dla mnie za mocny, oczywiście wietrzeje, ale w momencie aplikacji pachnie się, jakby oblano nas wódką
TERMIN WAŻNOŚCI: 12 miesięcy od otwarcia
POJEMNOŚĆ: 40 ml
WYDAJNOŚĆ: ogromna, ze względu na płynną konsystencję, plus niezbyt jasny odcień. Ja używam go dość sporadycznie ze względu na kolor i zapach. Myślę, że nie uda mi się go skończyć w ciągu 12 miesięcy.
CENA: Regularnie w sklepach (m.in. Rossmann, Natura) ok. 20 zł, na promocji w Naturze zakupiłam go za 12 zł
OCENA: 1/5 :(


PRODUKT: Maybelline New York, Affinitone HD
PRODUCENTKLIK
SKŁADaqua, isododecane, cyclopentasiloxane, glycerin, cyclohexasiloxane, peg-10 dimethicone, methyl methacrylate, crosspolume, butylene glycol, dimethicone isoeicosane, disterdimonium hectorite, cetyl peg/ppg-10/1dimethicone, sodium chloride, phenoxyethanol, c9-15 fluoroalkohol phosphate, polyglyceryl -4 isostearate, hexyl laurate, butylparaben, tocopherol, panthenol, propylene glycol, royal jelly, chamomilla recutita/matricaria flower extract [+/- may contain ci 77891/titanium dioxide, ci 77499, ci 77491, ci 77492, iron oxides, mica] (28.04.2008)
SKÓRA: all skin types (wszystkie typy skóry) - ja mam cerę mieszaną: przetłuszczającą się w strefie T i suchą na policzkach, sprawdza się idealnie, gdzie ma matowić tam matuje, a gdzie nie potrzebuje matu, nie wiem, czy nawilża, ale na pewno nie przesusza, po prostu wyrównuje koloryt
KOLOR: 03 light sand beige - jak dla mnie idealny, sprawdza się przez cały rok, wtapia się w skórę, nie odznacza, po prostu ideał ;)
KONSYSTENCJA: płynna, ale nie aż tak, jak w przypadku BB Cream z Garniera
KRYCIE: średnie do mocnego, zależy na jakim nam zależy, jeśli oczekujemy większego można stopniować je nakładając więcej niż jedną warstwę
ZAPACH: określiłabym to jako neutralny, trochę 'pudrowy', ja nie wyczuwam tu żadnej specjalnej nuty zapachowej (i dobrze, bo wolę gdy moje kosmetyki do twarzy nie pachną)
TERMIN WAŻNOŚCI: 12 miesięcy od otwarcia
POJEMNOŚĆ: 30 ml
WYDAJNOŚĆ: rewelacja, używałam go przez ostatnie 3 miesiące non stop i nadal go mam, co prawda za niedługo się skończy, ale i tak uważam, że przy jego płynnej konsystencji wystarcza na bardzo długo
CENA: ok. 25zł (Rossmann)
OCENA: 5+/5 :D


PRODUKT: Wibo, Matching foundation, Skin Adapting Formula
PRODUCENTKLIK
SKŁAD: niestety nie udało mi się znaleźć, a na tubce i stronie producenta znajdziemy jedynie opis: jest bardzo lekki, nie stwarza wrażenia maski na twarzy, formuła Skin Adapting, naturalny efekt oraz idealny blask i wygląd cery. Podkład Matching Foundation, który dzięki lekkiej, satynowej konsystencji dopasowuje się do koloru skóry. Nadaje jednolitą barwę skórze i matowi ją na wiele godzin. Dzięki zawartości witaminy A, C, E i B3 fluid pielęgnuje i odżywia cerę, a prowitamina B5 zapewnia odpowiednie nawilżenie.
SKÓRA: wszystkie typy skóry
KOLOR: Ivory - najjaśniejszy z gamy 3 kolorów, u mnie na okres wiosenno-letni dobrze się sprawdza. Mam jednak wrażenie, że w odróżnieniu od dwóch pozostałych produktów, ten ma w sobie podtony różowe, przez co może nie sprawdzić się u osób z zaczerwienieniami i lekkimi przebarwieniami. Ładnie się wtapia, nie odznacza. Czasami mieszałam go z Affinitone dla uzyskania bardziej matującego efektu, ponieważ sam w sobie po nałożeniu błyszczy się.
KONSYSTENCJA: płynna, taka jak w przypadku Affinitone, ale mniej 'rozlewająca się' niż BB Cream z Garniera
KRYCIE: średnie, do pełnego krycia potrzebujemy użycia korektora
ZAPACH: lekki, kwiatowy, na pewno nie pachnie alkoholem, więc duży plus za to
TERMIN WAŻNOŚCI: styczeń 2015
POJEMNOŚĆ: 25 g 
WYDAJNOŚĆ: dobra, gorsza od Affinitone, ale i tak wystarcza na co najmniej 2 miesiące codziennego użytkowania
CENA: ok. 10 zł w Rossmannie
OCENA: 4/5  :)

Podsumowując, na pewno ponownie zakupię Maybelline Affinitone, nigdy więcej nawet nie spojrzę na BB Cream z Garniera. Jeśli chodzi o zbliżający się dla mnie, a dla niektórych z Was już trwający okres wakacyjnych wyjazdów nie zapomnę o zabraniu ze sobą podkładu z Wibo, dobrze się sprawdza nawet w gorące dni, dodatkowo utrwalony pudrem daje radę przez cały dzień. Oczywiście nie ma co się oszukiwać, że w idealnym, nienaruszonym stanie, ale jak na podkład za 10 złotych jest świetny. 

A Wy jakich podkładów albo kremów BB używacie? Możecie mi coś polecić? 
Buziaki, A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...