piątek, 28 czerwca 2013

Fizjologiczna pianka oczyszczająca- La Roche- Posay RECENZJA


Czy Wy też tak macie, że podczas zakupów na Allegro przeglądacie wzdłuż i wszerz „Wszystkie przedmioty sprzedającego” i zawsze znajdzie się coś co warto dodatkowo wrzucić do koszyka? No, bo przecież i tak już płace za przesyłkę, wiec grzech nie kupić. :) 

Takim sposobem wpadła w moje ręce fizjologiczna pianka oczyszczająca La Roche- Posay. 50ml za 7,5 PLN, Allegro. KLIK


 
Mam skórę naczyniową na policzkach, tłustą w strefie T z tendencją do zaskórników i wyprysków. Pianka przeznaczona jest do skóry wrażliwej, wiec pomyśleć można, ze nie powinna robić krzywdy, a jednak…
  • ZAPACH: Fenomenalny, bardzo świeży, dość intensywny. Trochę przypomina mi perfumy Elizabeth Arden Geen Tea.
  • KONSYSTENCJA: Leciutka pianka, z która wspaniale pracuje się na buzi. 

  • DZIAŁANIE: Producent deklaruje, ze produkt usunie nam makijaż. Z tym zgadzam się, tylko w 50%. Z lekkimi podkładam, czy kremami BB radzi sobie dobrze, natomiast nie daje rady, gdy na mojej twarzy jest Dermacol, który jest podkładem gęstym, ciężkim, bardzo dobrze kryjącym. Co gorsza po każdym zastosowaniu pianki, skóra mojej twarzy jest bardzo nieprzyjemnie ściągnięta, aż krzyczy, aby nałożyć krem. Musze przyznać, że nigdy nie miałam z tym większego problemu.
  • WYDAJNOŚĆ: Ja używam 2 pompek na cała twarz i jest to wystarczająca ilość. Nie zauważyłam również, aby ilość produkty dramatycznie malała. :)  

  • CENA: 150ml za +/- 50zł dostępne w aptekach.
  • MOJA OPINIA: Na pewno nie kupię tej pianki ponownie. Produkt za 50zł, który robi krzywdę mojej skórze nie zasługuję na miejsce w mojej łazience. Ogromny plus za opakowanie z pompką i konsystencje pianki <3, ale niestety u mnie działanie na duży minus.  Dobrze, ze nie skusiłam się na pełnowymiarowy produkt, tyko na jego mini wersję. 3/5

Hugs, P. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...