poniedziałek, 24 czerwca 2013

Chłopaki od make-up’u – ulubione pędzle.


Spotykam się z nimi prawie codziennie, od 5 lat, oko w oko. :)  Niezastąpieni, wspaniali, delikatni – Panie i Panowie oto moje pędzle. 


Nie wyobrażam już sobie porannego makijażu bez pędzli. Z nimi wszytko jest łatwiejsze i szybsze. Nie skupiam się na jednej firmie, swój ulubiony zestaw skompletowałam z pędzli Hakuro, Ecotools, Inglot i taniutkiego zestawu z Allegro.

  • Najczęściej używany jest białasek Hakuro H79. Wykorzystywany jest dosłownie do wszystkiego: aplikacji bazowego cienia, rozświetlacza pod łuk brwiowy, czy rozcierania…
  • Spiralka z taniego zestawu z Allegro pomaga przy ujarzmianiu brwi.
  • Dzięki kuleczce  Hakuro H78, którą nakładam ciemny cień w załamanie powieki moje oczy po pierwsze  wyglądają na większe, a po drugie mniej widać opadająca powiekę.
  • Skośne pędzelki Hakuro H85 oraz pędzel no name z osiedlowej drogerii (chyba z firmy Donegal) wykorzystywane są do robienia kreski na górnej powiecie zarówno żelowym eyelinerem, jak i cieniami. Oprócz tego tanioszka z Allegro pomaga mi przy nakładaniu henny na brwi.
  • Inglot 6SS kiedyś był pędzlem od rozcierania. Teraz wyśmienicie się sprawdza do aplikacji korektora pod oczy. Hakuro H77 przejął jego dawną robotę.
  • Reszta, czyli tzw. kocie języczki najczęściej pomagają przy zwykłym nakładaniu cienia.



  • Hakuro H54 i H50 to chłopaki od podkładu .H54 używany jest do podkładów bardziej gęstych. Jego zbite włosie idealnie się do nich sprawdza.  H50 to facet od fluidów bardziej płynnych, lżejszych.
  • Większy pędzel z mojej rodzinki Ecotools zastąpił Hakuro H55, obydwaj są wykorzystywani do nakładania pudru. Z tymże Ecotools bardziej mi teraz odpowiada, może to zasługa miękkości włosia pędzli tej firmy, może po prostu moje widzimisię. Mniejszy EcoTools pomaga mi przy nakładaniu rozświetlacza.
  • Czarna kulka to Hakuro H13 i chociaż gubi włosie to i tak jest najlepszy, jeżeli chodzi o konturowanie twarzy bronzerem lub nakładanie różu.



To była moja
mała drużyna, która pomaga mi w codziennym makijażu.  
A Wy, używacie pędzli, czy wolicie nakładać produkty palcami? Inwestujecie w całe zestawy, a może sami, tak jak ja komponujecie swoje własne? 


Pędzle Hakuro zakupione na-http://makeupbox.pl/hakuro?p=3

Ecotools- Rossman 

Hugs, P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...