poniedziałek, 8 lipca 2013

Mat na ustach.



Dziś parę słów ode mnie na tamta matowych produktów do ust. Essence stay matt lip cream 04 SILKY RED oraz Manhattan soft matt lipcream 54L

 



Manhattan soft matt lipcream w kolorze 54L. <3 

  • ZAPACH: Dosyć przyjemny, jakby lekko waniliowy.
  • KONSYSTENCJA: Lekki mus, pozostawia na ustach matowe wykończenie.
  • TRWAŁOŚĆ: Przeważnie nakładam balsam, następnie troszkę lipcream'u na środek ust i potem wklepuję palcem. Takim sposobem moje usta nie są nadmiernie wysuszone i kolor utrzymuje się bardzo długo. Jeżeli nic nie jem to są to przeważnie 3-4h. Potem niestety lipcream nieestetycznie zbiera się w kącikach ust, ale i tak go kocham! <3
  • WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
  • CENA: 6,5 ml za ok. 15 PLN w szafach Manhattan dostępnych w Rossmannie.
  • MOJA OPINIA: Ten odcień wspaniale do mnie pasuje, bo podbija mój naturalny kolor ust. Nie lubię błyszczących, połyskliwych warg, lepiej się czuje w matowych i tu kolejny plus dla lipcream’u z Manhattanu. No i ta trwałość, która bije na głowę dotychczas używane produkty.  5/5
  
Góra Essence, dół Manhattan. :)



Essence stay matt lip cream 04 SILKY RED 

  • ZAPACH: Tak samo jak w przypadku Manhattanu -dosyć przyjemny, jakby lekko waniliowy.
  • KONSYSTENCJA: Lekki mus, pozostawia na ustach matowe wykończenie.
  • TRWAŁOŚĆ: Ten produkt nakładam tak samo jak poprzednika- balsam, trochę lipcream’u i wklepuje palcem. Moim zdaniem utrzymuję się trochę krócej niż Manhattan, ale za to nie zbiera się tak mocno w kącikach. Gdy nałożę go za dużo, pozostawia ślady na zębach, co wygląda bardzo nieestetycznie
  • WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
  • CENA: 4ml za 9 PLN w szafach Essence dostępnych w Naturach.
  • MOJA OPINIA: Kolor jest bardzo, bardzo intensywny, na pewno nie dla każdego. Trzeba mocno uważać przy jego aplikacji. Z tubki nieestetycznie zdzierają się napisy, oczywiście nie przeszkadza to w jego użytkowaniu. 4/5
Essence stay matt lip cream 04 SILKY RED 
 Manhattan soft matt lipcream 54L
  
Na pewno to jeszcze nie koniec mojej przygody z produktami tego typu. Jeżeli znajdę coś godnego uwagi, na pewno dam Wam o tym znać w następnych postach.
Hugs, P. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...