piątek, 5 lipca 2013

Zakupy, zakupy, zakupy. :) #1 by P.


Część z moich łupów jest mi potrzebna, część kupiłam, aby przetestować, część nabyłam, bo były w promocyjnych cenach. Z większością pewnie jeszcze się spotkacie przy okazji ich recenzji na blogu. :)

Zakupione w osiedlowej drogerii. :)

  • Henna Color, ziołowy balsam koloryzujący z ekstraktem z henny- 11 burgund. Świetnie się zgrał z moimi włosami. Uwielbiam i zawsze kupuję na zapas.(6,95 PLN)
  • Joanna z Apteczki Babuni, kompres nawilżająco regenerujący z ekstraktem z miodu i protein mlecznych. Jeszcze nie używany, kupiłam z ciekawości.(5,99 PLN)

Zakupione z Biedronce :)

  •  Bell, Lip tint. Strasznie się rozprowadza, ma okropny smak, kolor mało intensywny. NIE POLECAM. (6,99 PLN)
  •   Carea, płatki kosmetyczne. Żal było nie kupić za tak świetną cenę (5,10 PLN)


Zamówienie z Avon'u.

  • Avon, żel do mycia twarzy Anew Vitale. Jestem w fazie testów. Na razie nie mam mu nic do zarzucenia, gęsty, dobrze oczyszcza.(ok 15 PLN)
  • Avon, konturówka do oczu- SATURN GREY. Już sama nie pamiętam ile ich już zużyłam. Uwielbiam kolor i trwałość. (ok 10 PLN)

Rossmann. 

  • Eva Natura, Herbal Garden, krem półtłusty, odżywczy na dzień i na noc. Nigdy nie miałam, jeszcze nie używałam. Nie oczekuję, że zrewolucjonizuję moją dotychczasowa pielęgnację. Kupiłam ze względu na cenę (4,10 PLN)

Podkład i antyperspirant zakupione w osiedlowej drogerii. Reszta produktów na promocji w Rossmannie.

  • Prestige, New Wear Ever Skin Benefit Foundation, podkład nawilżający SPF 15- IVORY. Ekstremalnie jasny, lekko wpadający w róż. Recenzja jego jak i innych moich podkładów ukaże się niebawem na blogu. (19 PLN)
  •  Garnier Mineral, antyperspirant. Lubię go za opakowanie jak i działanie. (ok 9 PLN)
  • Joanna Sensual, plastry z woskiem do depilacji twarzy. Zakupione po raz pierwszy z myślą o moim wąsiku. :) (4,99 PLN)
  • Cleanic, płatki do peelingu. Totalna nowość z mojej łazience. Jeżeli będą za mocne do twarzy to będę je stosować na przedramiona. (5,10 PLN)
  • Bielenda Powitanie z Afryką, szampon błotny z glinką Ghassoul. Kiedyś już go miałam, ma wspaniały zapach, ale nie widzę po nim ekstremalnej różnicy jeżeli chodzi o ilość wypadających włosów. (0,99 PLN)
Kosmetyki prawie zawsze kupuję na promocjach już dawno mi się nie zdarzyło, aby nabyć coś w cenie regularnej. Tak też było w przypadku tych zakupów. Jeżeli coś akurat nie jest na wyprzedaży to czekam, aż będzie. :) 

Hugs, P. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...