poniedziałek, 20 stycznia 2014

TAG: All about eyes

Zazdroszczę wszystkim, którzy mają teraz wolne, ferie i po prostu odpoczywają. Nauka do sesji to masakra, a dziś 20 stycznia i ponoć to tzw. Blue Monday, czyli depresyjny poniedziałek, najgorszy dzień w roku. Żeby choć na chwilę wynurzyć się spod notatek przygotowałam dla Was 
TAG: All about eyes, czyli wszystko o oczach. ;-) 
Enjoy!



1. Ulubiony krem/serum pod oczy?
Nie mogłam wybrać jednego. Moja pielęgnacja okolicy oczu byłaby niekompletna, gdyby nie te 2 produkty. Na dzień stosuję żel z Flos-lek a na noc bardziej odżywczy krem z Ziaji. Read more


2. Ulubiony korektor pod oczy?
Tutaj również muszę wspomnieć o 2 produktach. Korektor z Miss Sporty Read more  to mój przyjaciel, kiedy się wyśpię, świetnie rozświetla i ujednolica koloryt skóry pod oczami. Kamuflaż z Catrice Read more, choć jest dosyć ciężki i może przesuszać to świetnie się sprawdza, kiedy pod moimi oczami pojawiają się zacienienia. 


  
3. Ulubiony produkt do brwi?
I znów duo. Choć od czasu do czasu podoba mi się efekt, jaki mogę uzyskać każdym z tych produktów z osobna, to kiedy zastosuję je razem jest BOSKO :D Mowa o duo z Catrice - kredce 020 Date with Ash-ton oraz zestawie do brwi. Read more


4. Ulubiona baza pod cienie?
Nie używam żadnej bazy pod cienie, tzn. żadnego produktu, który został do tego stworzony. 
Moją bazą jest korektor z Catrice wklepany cienką warstwą w powiekę. Read more



5. Ulubiona paletka cieni? (musisz wybrać jedną)
Zdecydowanie uwielbiam moją paletę cieni z Inglota. Choć znajdują się w niej cienie również z Kobo to zdecywanie najlepsza paletka dla każdego. Można zebrać w jednym miejscu wszystkie najpotrzebniejsze kolory. W dodatku jest mega wytrzymała i wszystkie cienie są w niej bezpieczne. Read more

6. Ulubiony płyn do zmywania makijażu oczu?
Mój KWC to płyn micelarny z Biodermy. Bije na głowę wszystko i wszystkich, a powala na kolana samą mnie, bo niską ceną nie grzeszy ;-) Read more

7. Ulubiony tusz do rzęs?
Tutaj również Was nie zaskoczę. Wszystkim polecam tusz od Eveline Cosmetics Extension volume 4D False Definition Extra Volume & Carbon Black Mascara. To również mój KWC. Read more


8. Ulubiony eyeliner? (żelowy, kredka, w pisaku?)
Na co dzień nie używam ani eyelinera w żelu/pisaku, ani kredki. Jednak do robienia kresek służy mi cień z Kobo 116 Dark Chocolate. :-) Brązowa kreska nie jest zbyt graficzna, ale ładnie podkreśla oko.


9. Ulubiony pojedynczy cień?
Zdecydowanie znów muszę wspomnieć o 2 , tym razem cieniach ;-) Dzięki nim uzyskuję czysty, naturalny efekt, a o taki chodzi mi na co dzień. 
Kobo 102 Almond stosuję na całą powiekę ruchomą i pod łuk brwiowy, a Inglot 390M w załamaniu. :-)



10. Ulubione okulary przeciwsłoneczne?
Nie noszę okularów przeciwsłonecznych zazwyczaj. Jestem krótkowidzem i noszę zwyczajne okulary, żeby zobaczyć kogokolwiek już z daleka ;-) Powiecie, że mogę kupić soczewki i wtedy nosić też okulary przeciwsłoneczne. Mimo że jeszcze się na nie nie zdecydowałam, i chyba już tego nie zrobię, to mam 2 pary okularów przeciwsłonecznych, na które skusiłam się zeszłego lata. Zwykłe awiatorki i podróbki RayBanów za dyszkę. Nic szczególnego, ale się rozpisałam... ;-)


Ja wracam do nauki. Sesjo! nadchodzę :D
Jeśli chcecie zrobić ten TAG to dajcie znać, chętnie poczytam ;-)
Buziaki! A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...