piątek, 24 stycznia 2014

Palmer's, Shea Butter Formula

Skoro zima w końcu do nas zawitała i temperatury utrzymują się poniżej zera, to najwyższa pora aby zadbać o dłonie. Jak to zrobić? Najlepiej zaopatrzyć się w niezawodny skoncentrowany krem do rąk firmy Palmer's ;-) Dlaczego? Czytajcie dalej :-)



SKÓRA: sucha, bardzo sucha, łuszcząca się
DZIAŁANIE: nawilżające, natłuszczające
KONSYSTENCJAkremowa, skoncentrowana, bardzo odżywcza, pozostawia na skórze przyjemny film
 ZAPACH: przyjemny, nie duszący, głównie czuć masło shea
POJEMNOŚĆ60 g
DATA WAŻNOŚCI12 miesięcy od otwarcia
CENAokoło 9 zł (ja kupiłam go w Naturze, dostępny w Hebe i w aptekach)



OCENA: Po raz pierwszy miałam z nim styczność jakiś rok temu, kiedy dostałam go od mojego dziadka (w aptece dostał go za grosz do zakupionych leków), szukałam wtedy czegoś nawilżająco-odżywiającego, ponieważ zawsze moje dłonie miały chwile słabości i wyglądały wtedy bardzo źle. Za pierwszym podejściem nie polubiłam tego kremu, odłożyłam go na bok. Wróciłam do niego po jakimś czasie i to był strzał w dziesiątkę. Jestem bardzo zadowolona z jego działania. Stosuję go zawsze na noc. Nawet solo. Nawilża i natłuszcza. Efekty widoczne są już rano po pierwszym użyciu. Skóra jest gładka, nawilżona. Jeśli wcześniej się łuszczyła, albo pękała, to po zastosowaniu tego kremu wraca do formy w mgnieniu oka. 

Ogromnym plusem tego kremu, jest fakt, że zawiera naturalne masło shea, a w składzie znajduje się ono już na 3 miejscu, zaraz za wodą i gliceryną.

Tak jak producent nas informuje, można go stosować również na łokcie, kolana i stopy - i faktycznie w tych miejscach również sprawdza się doskonale. 

Mój KWC w nocnej pielęgnacji dłoni ;))
6/5 :D

Dostępne są jeszcze 2 inne wersje kremu do rąk firmy Palmer's - Olive Butter Formula i Cocoa Butter Formula ;-)

Bardzo Wam polecam kremy i balsamy firmy Palmer's. Są niezawodne i świetnie nawilżają :-)
Buziaki, A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...