piątek, 3 stycznia 2014

Pędzle Sunshade Minerals.

 Pędzelki Sunshade Minerals zamówiłam na Allegro po tym jak podejrzałam je w filmiku Maxineczki. W ciągu chyba 3 dni ponad 300 zastawów tych pędzli zniknęło z konta sprzedawcy na Allegro. Siła You Tube! Czytajcie dalej czy aby na pewno jest to dobry zakup.
 Zestaw kosztował 38zł +8zł przesyłka. Jak widzicie na zdjęciach za tą cenę dostajemy 9 porządnie wykonanych pędzli oraz etui.
Trzonki Sunshade Minerals są krótsze niż standardowego pędzla. Ale nie przeszkadza to w codziennym użytkowaniu i w dodatku będą idealne do zabierania w podróż.
Duży, puchaty pędzel do nakładania pudru. Bardzo miękkie i przyjemne w dotyku włosie. Jestem nim zachwycona!
 Skośny duży pędzel. Włosie bardziej zbite, ale równie miękkie jak u poprzednika. Używam do bronzera/ różu.
 Skośny mały pędzel do robienia kresek eyelinerem. W moim odczuciu jest do tego za duży i zbyt szeroki. Włosie sztywne.
 Pędzel typu "blending brush", czyli puchacz. Ładnie rozciera cienie, ale również sprawdza się do aplikacji korektora pod oczy. Włosie miękkie.
 Pędzel do korektora. Włosie sztywne. Trzeba uważać bo ma tendencję to tworzenia smug.
 Skośny mały pędzel. Ja używam go do rozcierania cieni. Włosie miękkie.
 Pędzel "kulka" do nakładania cieni w załamanie powieki. Włosie miękkie.
 Mały, języczkowy pędzelek do aplikacji szminki. Bardzo precyzyjny. Włosie sztywne.
 Spiralka do brwi.
Pędzle myłam już trzy razy. Nie wypada z nich włosie, ani nic złego nie dzieje się z trzonkami. Jak za cenę 40zł to ten zestaw jest fenomenalny. Mamy tu wszystkie pędzle jakie potrzebne są do wykonania makijażu. Jedyne co może przeszkadzać to krótkie, 13-sto cm trzonki, ale ja bez problemu się do nich przyzwyczaiłam.
Jakich pędzli Wy używacie? A może macie te z Sunshade Minerals?
Hugs, P. :)

Ps. Dziś blog przekroczył 10 000 wyświetleń! Aaaaaa! Mam nadzieję, że początek 2014 roku jest dla Was tak ekscytujący jak dla nas. Dziękujemy :*

2 komentarze:

  1. Ja posiadam zestaw 7 sztuk pędzli, (bez pędzla typu kulka), zamówiłam ostatnio flat topa i jeszcze niebieski zestaw. Zobaczymy, jak będą się spisywać ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z zestawu 9 pędzli jestem bardzo zadowolona. Za taka cenę nie znalazłam jeszcze nic lepszego. :) Gdzie zamawiałaś niebieski zestaw?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...