środa, 8 stycznia 2014

Matowy Top Coat Wibo, WOW effect matte glitters nr 2.

Witam Was w kolejnym lakierowym poście. :) Dziś zaprezentuje lakier Wibo, WOW effect matte glitters nr 2. Zapraszam!
Bazą tego mani był tani jak barszcz lakier z Safari. Niestety nie podam Wam numeru, bo już się starł. Smuteczek. Kolor bardzo mi się podoba, ale krycie pozostawia wiele do życzenia. Na szczęście po nałożeniu topu z Wibo żadne prześwity nie są widoczne. Jupii!
Wracając do głównego bohatera.Ten lakier to ogrom małych flakes w chłodnych kolorach. W zależności pod jaki kątem pada światło lakier mieni się odcieniami niebieskiego, fioletu oraz złota. 
Nie spodobał mi się efekt matu jaki pozostawiał ten lakier. Paznokcie moim zdaniem wyglądały blado i bez wyrazu. Pokryłam je więc bezbarwnym lakierem i był to strzał w dziesiątkę! Sami się przekonajcie. :)



Jak już nie jednokrotnie wspominałam bardzo lubię lakiery nawierzchniowe. Dzięki nim można urozmaicic każde mani. Z tym jest podobnie. Wibo, WOW effect matte glitters nr 2 dzięki swoim chłodnym odcieniom kojarzy mi się z zimą i śnieżnymi płatkami. :) Zmywa się ciężej niż standardowe lakiery. Niestety już po 2 dnia końce paznokci są widocznie starte. 
Macie lakiery z tej serii? Jak u Was się sprawują?
Hugs, P. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...