poniedziałek, 23 grudnia 2013

☆ Christmas! ☆

Kochani! 
Przedświąteczny szał dobiega końca, już jutro każdy z nas zasiądzie z najbliższymi przy Wigilijnym stole i w końcu będziemy mogli zapomnieć o tym co było, skupić się na tym, co jest, co mamy, kto nam w tym towarzyszy. 
Święta Bożego Narodzenia są szczególne, dla mnie również. 
Mimo długich, bardzo męczących (moje plecy wołają o pomoc! :( ) przygotowań, ogromu pracy, poświęconego czasu na gotowanie, pieczenie, strojenie, te święta zawsze mają w sobie to coś. Szkoda, że po raz kolejny za oknem wiosna, śnieg robi klimat ;), ale ważniejsze jest to, jak spędzimy te święta. :) 

Okej, okej, zrobiło się jakoś tak patetycznie.. A przecież ma być wesoło!

Chciałabym podzielić się z Wami moimi (i mojej cudownej mamy ;)) pomysłami na świąteczne dekoracje.
Może już za późno na tego typu post, a może jeszcze ktoś z Was podpatrzy i wykorzysta pewne pomysły. :)

Świecznik

Stroik

Stroik

Ozdobna bombka

Ozdobna bombka

Choinki (moja i brata; tej największej, która stoi w salonie nie uwieczniłam, ale kiedy tylko jutro ją zapalimy uwiecznię ten moment i się podzielę ;))

Wieniec z aniołkiem

Ozdobne gwiazdki na szybce w drzwiach do łazienki
No i prezenty! Mam nadzieję, że zobaczę uśmiech na twarzach osób obdarowanych nimi ;)

Dekoracje bardzo proste, część z nich zrobiona przez moja mamę, część przeze mnie, reszta to gotowe produkty. ;)

Korzystając z okazji chciałabym życzyć Wam wszystkim wesołych, pogodnych, zdrowych, pełnych miłości, rodzinnego ciepła, szczerych rozmów, uśmiechu Świąt Bożego Narodzenia. :)
Ten czas tak szybko leci, jesteśmy już razem pół roku i mam nadzieję, że to potrwa jeszcze dłuugo ;)
Wesołych Świąt!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...