poniedziałek, 16 grudnia 2013

Lovely, Snow Dust nr 1

Nie mogłam się powstrzymać! Musiałam kupić to złotko.
Piękny, idealny na święta. Miliony złotych drobinek, które cudownie się mienią. Jedne większe, drugie mniejsze, tworzą wspaniały efekt. Zapraszam na zdjęcia!
Szafa Lovely dostępna jest w drogeriach Rossmann. Ten konkretny lakier to część edycji limitowanej, przygotowanej specjalnie na święta. Cena to 8,6zł :)
Na paznokciu palca serdecznego nałożyłam tylko jedna warstwę lakieru. Na tym zdjęciu dobrze widać różnicę w kryciu.
Lakier szybko wysycha, bardzo dobrze kryje. Mam go już na paznokciach 3 dni i nic złego się z nim nie dzieje. Jak zawsze w przypadku lakierów z milionem drobinek zmywanie to tragedia. Będę jeszcze polować na srebro również z edycji limitowanej Snow Dust. Ciekawe czy jeszcze gdzieś będzie dane mi go kupić.
Podoba Wam się efekt piasku na paznokciach? 
Hugs, P. :) 

2 komentarze:

  1. Piękny u mnie niema :( a najbardziej chciałam biały i złoty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś poszukiwałam srebrnego i wszędzie pustki. Mam nadzieje, że jeszcze gdzieś kupimy te lakiery, bo są naprawdę piękne! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...