środa, 18 grudnia 2013

TAG: kocham zimę! ♥

Kochani, dzisiaj czas na TAG. Pierwszy na naszym blogu. Przeglądałam inne blogi i kanały dziewczyn na youtube, spodobał mi się i stwierdziłam, czemu nie :)
To bardzo fajny, luźny tag, idealny na ten szaleńczy przedświąteczny okres.

1. Ulubiony produkt do ust:
Masełko od Nivea. 
Mam 2: malinowe i waniliowo-makadamiowe (?), lubię oba, ale obecnie faworytem jest makadamia :) 
Źródło

2. Ulubiony lakier do paznokci:
O nie, nie wybiorę jednego, to niewykonalne dla mnie ;) Zimą zdecydowanie preferuję ciemne kolory, zdarza się, że sięgnę po jasne pastele, czy klasyczną czerwień, ale ciemne kolory, takie jak śliwka, granat, szarość, czerń, czy butelkowa zieleń to zdecydowanie te kolory, które lubię zimą.


3. Ulubiona świeca:
Nigdy nie miałam ani świecy, ani nawet wosku z Yankee Candle. Nie mówię nie, ale na razie wystarczają mi zapachy świeczek La Rissa z Biedronki. Najulubieńszą jest pomarańcza z wanilią ♥ Cudownie pachnie. 

Źródło: gazetka Biedronka

4. Ulubiony perfum/zapach:
Zdecydowanie MINI INCANDESSENCE z Avon.  Jest to zapach kwiatowy, ciepły. Łączy w sobie nuty "przepysznych orchidei oraz złocistych tulipanów i słodkich peonii, doprawiony akordami aromatów szlachetnych drzew z Karaibów".


Źródło
5. Ulubiony napój:
Zdecydowanie herbata. Uwielbiam pić herbatę. Ostatnio bardzo polubiłam zieloną herbatę z melisą i cytryną. Pychota!

Źródło
6. Ulubiony dodatek/ubranie:
Hit ostatniego miesiąca to torba weekendowa z H&M. Dorwałam ją za 150zł, jest super. Miałam ją na weekendowym wyjeździe, ale noszę ją również na uczelnię, kiedy mam zajęcia praktyczne i muszę zabrać ze sobą więcej rzeczy. Nie lubię chodzić obładowana kilkoma mniejszymi torbami, dlatego ta sprawdza się świetnie. I jest naprawdę duuuża :)

Źródło
7. Ulubiona fryzura na zimę:
Zdecydowanie lubię luźno opadające, rozpuszczone włosy. A że swoje mam dosyć długie to dodatkowo fajnie trzymają ciepło ;)

Źródło
8. Co najbardziej lubisz robić zimą?
Kiedy tylko mam wolną chwilę oglądam filmy i nadrabiam zaległości serialowe. To dla mnie prawdziwy relaks :)

Źródło
9. Najładniejsze wspomnienie związane z zimą?
Hmm, sama nie wiem. Myślę, że to najfajniejsze jeszcze przede mną. Ale na razie nic powiem, bo nie chcę zapeszyć ;)

Źródło
10.Ulubiony trend w modzie na zimę:
KRATA! Ale muszę Wam się przyznać, że całkiem nieświadomie znalazło się u mnie w szafie kilka rzeczy w kratę. Nie śledzę modowych trendów, ale krata zawsze spoko! :)

Źródło
11. Otagowani:
Taguję wszystkich, którzy chcą zrobić ten tag. 

Trzymajcie się ciepło! A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...