piątek, 8 listopada 2013

Ziaja krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea oraz z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5.

Pozostajemy w "Ziajkowych" klimatach!  Dziś parę słów o kremach do rąk z serii o której wspominałam Wam już na blogu przy recenzji tego żelu KLIK Nadchodzi zima, a z nią przesuszona skóra ciała, ale chyba przede wszystkim suchość dotyka skóry dłoni. Warto, więc o nią zadbać. Zapraszam na recenzję kremu do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea oraz z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5. 
  •  CENA: ok 4zł za 100ml.  
  • KONSYSTENCJA: Przyjemnie gęsta. :)
  • ZAPACH: Moim skromnym zdaniem oba te kremy pachną za  intensywnie i za mocno. Egzemplarz z proteinami kaszmiru ma lekko "męski" zapach, za którym jakoś szczególnie nie szaleje. Wole gdy na moich dłoniach wyczuwalne są lżejsze, delikatniejsze nuty zapachowe. Jeżeli chodzi o zapach kremu z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5 jest on bardziej mydlany i zdecydowanie lepiej mi odpowiada. Oba dość długo wyczuwalne są na skórze. 
  • DZIAŁANIE: Producent deklaruje, że każdy z trójki kremów ma inne działanie na skórę dłoni. Kaszmir: nawilża, chroni, wzmacnia. Jedwab: wygładza, nawilża, łagodzi. Nie obecny tu krem z ceramidami i koncentratem lipidowym ma odżywiać, regenerować i nawilżać. Jeżeli chodzi o pierwsze dwa wymienione egzemplarze to nie zauważyłam znaczącej różnicy w ich działaniu.  
  • MOJA OPINIA: Oba kremy szybko się wchłaniają tworząc przyjemny film na skórze, przy czym nie pozostawiają uczucia lepkich dłoni. Mam duże zastrzeżenia co do zapachów, ale wiem, że jednym mogą się one spodobać.
 Polecam osobą, które nie maja problemów z mocno przesuszoną skórą dłoni, w innym przypadku krem te mogą po prostu "nie dać rady". Krem z jedwabiem z przyjemnością zużyje do końca, gorzej będzie z jego koleżką z kaszmirem- nie podoba mi się jego zapach. Używałyście tych kremów? Na zimę wybieracie egzemplarze bardziej treściwsze, czy pozostajecie przy tych samych, których używałyście latem?
Hugs, P. :)
krem do rąk z ceramidami i koncentratem lipidowym - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/2951,krem-do-rak-z-ceramidami-i-koncentratem-lipidowym#sthash.Pui8yg47.dpuf
krem do rąk z ceramidami i koncentratem lipidowym - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/2951,krem-do-rak-z-ceramidami-i-koncentratem-lipidowym#sthash.Pui8yg47.dpuf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...