środa, 27 listopada 2013

Matowy Top Coat Wibo, WOW effect matte glitters nr 1.

Bardzo lubię urozmaicać manicure błyszczącymi topami. Ten jest o tyle ciekawy, że można go nosić na dwa sposoby. Z założenia jest matowy, ale pokrywając paznokcie bezbarwnym lakierem możemy uzyskać bardziej wyrazisty, bogatszy efekt. 
Wersja matowa.
Wersja matowa.
Bazą tego manicure był lakier z Miss Sporty w kolorze 415, czyli brudny, jasny, ciepły brąz/ kawa z mlekiem.
Wersja z bezbarwnym lakierem.
Wersja z bezbarwnym lakierem.
Wersja z bezbarwnym lakierem.
Jestem mile zaskoczona tym lakierem. Złote płatki nie tworzą "skorupy" na paznokciach, jak to zwykle bywa z lakierami piaskowymi. Powierzchnia płytki jest gładka, nic nie odstaje, ani nie haczy. Zmywanie nie należy do najgorszych. Oczywiście trzeba trochę dłużej popracować wacikiem niż w przypadku standardowych  lakierów, ale jest nie porównywalne do udręk jakie trzeba przejść zmywając np. lakiery z serii Jolly Jewels z Golden Rose.
Miałyście już styczność z tym topem? A może miałyście inne wersje kolorystyczne? 
Hugs, P. :)

4 komentarze:

  1. Chciałam go kupić, ale chyba jednak nie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba, szczególnie w wersji z połyskiem. :P Dokupiłam jeszcze 2, też z tej serii, ciekawe jak one się sprawdzą :P

      Usuń
    2. A ja w końcu nie kupiłam. Ale mam od nich glitter <33
      PS. w czwartek będzie spotkanie przy kawie w Katowicach jeśli miałabyś ochotę :)

      Usuń
    3. A gdzie dokładnie to spotkanie i o której? W czwartek późno kończę zajęcia, wiec nie wiem czy zdążę na kawusie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...