piątek, 22 listopada 2013

-40% Rosmann, Super-Pharm HAUL.

Nie mogłam przejść obojętnie obok Rosmann, gdy w środku, obok szaf z kolorówka kłębiły się tłumy dziewczyn. Ja wrzuciłam do koszyka rzeczy, których bym normalnie nie kupiła lub kosmetyki, które w najbliższym czasie mi się skończą i siła rzeczy będę zmuszona ja ponownie nabyć. Zapraszam na moje skromne zakupy :)
Główny cel to podkład Bourjois, Healthy mix, wybrałam jak zawsze najjaśniejszy kolor i w tym wypadku był to nr 51. Nigdy nie miałam, a słyszałam o nim dużo dobrego. Czas promocji -40% w Rossie to dobry moment, aby go zakupić. No i jest już u mnie. Jutro pierwszy test! NORMALNA CENA: 60zł
Tusz Eveline Extension Volume NORMALNA CENA: 12zł- mój ulubiony! oraz nowość u mnie, którą podpatrzałam na Instagramie, czyli Lovely, Curling Pump up Mascara. NORMALNA CENA: chyba 10zł
Ostatnie produkty jakie znalazły się w moim koszyku w Rosmannie to lakiery Wibo- ExpressmGrowth 169 NORMALNA CENA: 5,19 oraz Top Coat Wow effect matte glitters nr 1. NORMALNA CENA: chyba 7zł.
Wpadła jeszcze do Super- Pharm i tam zakupiłam kolejny podkład tym razem z Rimmel, Stay Matte w kolorze 091 light ivory. Przy okazji szukania informacji o Bourjois, wpadłam na kilka pochlebnych recenzji na temat tego, wiec postanowiłam, że się skusze. Zapłaciłam za niego 12.59, przed promocją kosztował 22zł.
Na koniec przegląd cen po promocji. 
Szkoda, że na co dzień nie mamy takich cen! Wiem, że promocja -40% obowiązuje również w Hebe, ale tylko na wybrane marki.
Skorzystałyście już z promocji -40% w jakiejkolwiek sieciowej drogerii? 
Hugs, P. :)

10 komentarzy:

  1. też kupiłam Pump Up :) a piasków u mnie nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądałam Instagrama i tyle dziewczyn kupiło ten tusz, więc wnioskuje, że musi być dobry. Ja byłam w Galerii Katowickiej i tam były tylko topy ;( Widziałam, że też zaszalałaś w Rossie kiedy post o zdobyczach? :)

      Usuń
    2. Post już jest :)
      też byłam w Katowickiej! :D trzeba się umówić na kawę w końcu :))

      Usuń
  2. Ooo ja muszę iść po tą nowość z Rimmela, bo chcę jakiś nowy podkład, a ten wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nim sporo dobrego no i cena-12zł wiec się skusiłam xD Zobaczymy jak się spisze! :)

      Usuń
  3. też kupiłam parę rzeczy min ten żółty tusz z Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko przejść obojętnie obok Rosmann, gdy jest promocja -40%, oj ciężko. xD

      Usuń
  4. Jutro biegnę do sklepu, dobrze, że mi przypomniałaś o tej promocji :D
    www.styllowe.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...