poniedziałek, 4 listopada 2013

#Instanails No.1 by P. :)

Dziś postanowiłam pójść w ślad za A. i poczęstować Was dawką Instagramowych zdjęć moich paznokci. :) Jeżeli macie Instagram to zapraszam do śledzenia mnie :) Insta oraz A.
Golden Rose seria Selective 46 + top z Essence 'make it golden' 67.
Golden Rose seria Rich Color 38 + seria Jolly Jewels 105.
Golden Rose seria Paris 150. Więcej TU.
Lakier Cairuo 17 + matowy top coat z Essence. 
Czarna baza- lakier Miyo 04 + Smart girls get more nr 44.
Avon 'real red'.
 Up girls nr 34. 
Piasek Wibo nr 4. Więcej TU.
Golden Rose seria Jolly Jewels nr115.

Dzięki takim postom możecie podglądnąć jakie lakiery goszczą na moich paznokciach na co dzień. Macie Instagram? Korzystacie codziennie czy tylko czasami? Ja muszę się Wam przyznać, że jestem uzależniona od Instagram i wchodzę jak tylko mam chwilkę wolnego. :P
Hugs, P. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...