środa, 6 listopada 2013

Ziaja ULGA - denko i recenzja

 Moi Drodzy! W końcu, nareszcie, jak dobrze. :-D
Tak bardzo się cieszę, że w końcu mogę podzielić się z Wami moim pierwszym, w 100% wykończonym już produktem. Oto moje pierwsze denko - jestem taka dumna ;-)

Ziaja ulga dla skóry wrażliwej
krem ujędrniający na noc redukujący podrażnienia

Po pierwsze, jak już mogliście zauważyć, darzę Ziaję dużą sympatią. Jak każda marka, oferująca kosmetyki do pielęgnacji różnych typów skóry, również Ziaja ma swoje mocne i słabe strony. Na szczęście do tej pory poznałam zdecydowanie więcej produktów, które polubiłam, niż tych, które mnie zawiodły.

Ulga to seria kosmetyków przeznaczonych do skóry wrażliwej. Ale posiada dwie linie:
pierwsza wzmacnia naczynka krwionośne, a druga redukuje podrażnienia
Ze względu na to, że nie mam problemu z rozszerzonymi naczynkami, tak jak P., wybrałam linię redukującą podrażnienia, ponieważ dosyć często mam nieco przesuszoną skórę, a po wypryskach pozostają mi suche skórki i małe podrażnienia. 
Każda z tych linii oferuje krem na dzień i krem na noc. 

Dziś opowiem Wam o ujędrniającym kremie na noc redukującym podrażnienia

Według producenta (KLIK) wskazaniami do użycia tego kremu są
dysfunkcje skóry wrażliwej i swędzącej, wiotkiej z osłabioną jędrnością i elastycznością.
O ile zgodzę się z pierwsza częścią, to o poprawie jędrności darowałabym sobie informację. Bądźmy szczerzy, krem na bazie naturalnych olejków (i to jeszcze w takiej ilości i w kosmetyku drogeryjnym) nie da rady ujędrnić naszej skóry. Ale może nie wierzę w to, tylko dlatego że jestem jeszcze młoda i moja skóra nie potrzebuje, aż takiego wsparcia.


Dalej producent czaruje nas tymi słowami:
Nawilżająca, bogata w substancje czynne emulsja o wysokiej aktywności łagodzącej i ujędrniającej. Zapewnia bezpieczeństwo stosowania, działa jak kojący kompres, zawiera tylko niezbędne składniki receptury. 
preparat hypoalergiczny, bezzapachowy
0% barwników
0% silikonów
0% olejów mineralnych
minimalna bezpieczna ilość konserwantów
testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Wszystko cudnie, pięknie. Naprawdę. Faktycznie jest to bogaty krem nawilżający skórę, łagodzący podrażnienia i działający jak kojący kompres. 
Jest doskonały w tej roli. W wakacje, kiedy mimo mojego wcześniejszego przygotowywania się do natężonej ekspozycji na słońce, pojawił się u mnie problem z uczuleniem i podrażnieniem skóry twarzy, ten krem uratował sytuacje. Nakładałam go grubszą warstwą, dzięki naturalnym olejkom czułam, że będzie dobrze. I było. Rano budziłam się z ukojoną, wręcz uspokojoną skórą. Ale nie tylko wtedy, kiedy potrzebowałam radykalnej pomocy sprawdzał się świetnie. Również stosowany regularnie na noc (bez względu na stan mojej skóry) zawsze rano budziłam się z gładką, nawilżoną skórą. Cudownie! :-)

A teraz szybki przegląd obietnic Ziaji:
DZIAŁANIE
łagodzenie skóry wrażliwej
• Zapewnia natychmiastowy efekt kojącego kompresu. - TAK
• Łagodzi zaczerwienienie i uczucie pieczenia naskórka. - TAK
• Redukuje szorstkość, suchość i nadmierne łuszczenie. - TAK

ujędrnianie skóry wrażliwej
• Wyraźnie zwiększa spoistość tkanki łącznej. - NIE WIEM
• Intensywnie ujędrnia, uelastycznia i wygładza skórę. - NIE WIEM, czy ujędrnia i uelastycznia, ale wygładza.
• Redukuje zmarszczki i zapobiega przedwczesnemu starzeniu. - MAM NADZIEJĘ ;-) zmarszczek jeszcze nie mam, ale nie mam nic przeciwko zapobieganiu przedwczesnemu starzeniu się skóry :-)

regeneracja skóry wrażliwej
• Uzupełnia ubytki fizjologicznych lipidów skóry. - TAK
• Odnawia i wzmacnia barierę ochronną naskórka. - TAK
• Usprawnia naturalne procesy nocnej regeneracji.  - TAK

UDOWODNIONA SKUTECZNOŚĆ*
• skuteczność łagodząca kremu identyczna jak dla antyleukiny 6 - głównej substancji czynnej
• wzrost nawilżenia skóry 35%
• redukcja transepidermalnej utraty wody ze skóry - TEWL 6%
*wynik 28-dniowej kuracji potwierdzony badaniami in vivo (metoda: Courage-Khazaka)



UWIELBIAM ten krem. Niestety skończył już się, a ja nie mam czasu zaopatrzyć się w nowe opakowanie. Chyba powinnam wpisać sobie jego zakup w grafik, byłoby prościej ;-)

Bardzo polecam ten krem wszystkim osobom, które nie mają uczulenia na produkty Ziaji, a borykają się z podrażnieniami i suchą, swędzącą skórą. 

CENA: ok. 11 zł / 50 ml (Rossmann, Sklep Ziaja)

Znacie jakieś inne drogeryjne perełki, które koją i łagodzą skórę oraz przyspieszają jej regenerację? Może skusze się na jakąś nowość. Piszcie koniecznie! ;-)
Buziaki, A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...