środa, 5 lutego 2014

Lovely, Snow Dust nr 2

Na naszym blogu już ukazały się posty ze zdjęciami 2 z 3 lakierów firmy Lovely z edycji limitowanej Snow Dust. Dziś, aby mieć cała rodzinkę prezentuje Wam brakujący dotychczas nr 2.
 
Od poprzedników różni go fakt, że słabo kryje. Aby uzyskać znośny wygląd potrzebowałam, aż czterech warstw lakieru, a i tak końcówki prześwitują. Wspomnę, że przy przednich dwóch kolorach wystarczały standardowe dwie warstwy.
Zmywanie: W przypadku dwóch warstw jest ciężko, a co dopiero przy czterech? Usuwanie go nie należy do najłatwiejszych. Ja jednak z racji tego, że jestem zakochana w iskrzących piaskach Lovely jestem w stanie poświęcić kilka chwil więcej na jego usuwanie. Jeżeli chodzi o trwałość to nie mam mu nic do zarzucenia. Miałam go na paznokciach 4 dni, końcówki lekko się starły i jak to zawsze bywa przy lakierach piaskowych, efekt chropowatości na końcówkach już nie był tak wyczuwalny jak świeżo po nałożeniu. 
Słabe krycie nie musi być wadą. Lovely nr 2 wspaniale spisuje się jako top nawierzchniowy, dzięki temu z każdego lakieru możemy stworzyć lakier piaskowy. Po prostu nakładamy cienka warstwę dzisiejszego bohatera na wcześniej pomalowane paznokcie i od razu mamy ciekawiej wyglądające mani. 
Cena:  niecałe 9zł w Rossmannie. Jest to edycja limitowana i niestety nie wiem czy są jeszcze dostępne w szafach Lovely.
(Ten manicure był wykonany tylko na potrzeby zdjęć do tego posta. Na co dzień staram się nie chodzić w takich wariacjach na paznokciach)
Czarny- Miyo, 04. Czerwony- Wibo, 253.
Ja kocham lakiery piaskowe. Tego raczej nie będę używać solo, ale jako lakier nawierzchniowy owszem. 
Który Wam się najbardziej podoba? Srebro? Złoto?, a może dziś prezentowany biały?
Hugs, P. :) 

 Ps. W taki właśnie sposób będę używać tego lakieru piaskowego. :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...