poniedziałek, 3 lutego 2014

My Secret, kredka do oczu, NUDE

Korekta oczu wąskich, niwelowanie zaczerwienień gałki ocznej, nadawanie świeżości makijażowi, uniesienie łuku brwiowego, powiększenie ust. Wszystko to możemy zrobić, jeśli posiadamy kredkę w kolorze nude. Ostatnio zakupiłam kredkę z My Secret. Dziś napiszę, czy warto ją mieć, czy nie warto.



Do tej pory jakoś sobie radziłam bez kredki w kolorze nude. Świetnie zastępowały ją korektor na linii wodnej, jasny cień pod łukiem brwiowym, rozświetlacz na łuku Kupidyna. Ale skoro tyle nasłuchałam się o tym, co robi tak nie pozorna rzecz, to postanowiłam przekonać się o tym sama. :-)

Do plusów, moim zdaniem, należy zaliczyć bardzo ładny, naturalny kolor. Jest mniej rzucający się w oczy, niż korektor, czy biała kredka. Jej konsystencja jest idealna. Świetnie sprawdza się zarówno na linii wodnej, jak i pod łukiem brwiowym. Łatwo się rozciera, więc nie miejcie obaw, że efekt będzie przerysowany ;-)
Cena też jest OK, w Naturze zapłaciłam za nią 7,49 zł. Używam jej od miesiąca, pierwszy raz temperowałam ją dzisiaj rano. Uważam, że jest bardzo wydajna.
Jeśli chodzi o trwałość, wszystko zależy w jakim miejscu ją zaaplikujecie. Wszędzie, poza linią wodną oka, trzyma się cały dzień. Nie rozmazuje się, przy rzęsach nie pozostawia nieestetycznych grudek.

Do minusów, mimo wszystko zaliczam jej trwałość na linii wodnej. Nie jest rewelacyjna, nie powala na kolana. W tej kategorii przegrywa z korektorem na linii wodnej, który daje radę przez cały dzień. Ta kredka wytrzymuje kilka godzin (max.3-4). Oczywiście jest to dobry rezultat, jak na kredkę za 7,50 zł. Ale... ja oczekuję utrzymania efektu przez minimum 5-8 godzin, kiedy jestem poza domem. 


Podsumowując, jest to dobra kredka w kolorze nude, łatwo dostępna i w niskiej cenie.
Jeśli nadal szukacie jakieś dla siebie, możecie się na nią zdecydować. Ale jeśli oczekujecie trwałego efektu, polecam się rozejrzeć za czymś innym. :-)

Co myślicie o kredce nude na linii wodnej? Gadżet czy niezbędnik? 
Buziaki, A. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...