piątek, 21 marca 2014

NOWOŚĆ! Golden Rose, Matte Top Coat

Do matowego wykończenia manicure nigdy nie byłam w 100% przekonana. Długo zwlekałam z zakupem matowego top coatu, ponieważ moje doświadczenia z matowymi lakierami pozostawiały wiele do życzenia. 
Kiedy tylko przeczytałam na fb, że Golden Rose wprowadza matowy top coat wiedziałam, że muszę go mieć. No i mam. Dziękuję P., bo to jej zasługa. :*

Cena regularna tego top coatu to 8,50 zł za 10,5 ml. Ja kupiłam go za 5,75 zł. Yeah! :D 

Wcześniej posiadałam kilka matowych lakierów do paznokci, niestety smużyły i wyglądały nieestetycznie po nałożeniu na paznokcie. Ze względu na to, że lubię markę Golden Rose intuicyjnie czułam, że ten produkt mnie nie zawiedzie. I faktycznie jestem nim oczarowana, mimo jego wad.

Lakier bazowy: Golden Rose care+strong nr 180
Brokat: Miss Selene nr 166



   
Najpierw jednak kilka PLUSÓW:
♥ niska cena (nawet ta regularna nie jest wcale taka zła)
♥ bardzo szybko schnie
♥ nie tworzy smug, jednolicie się nakłada
♥ jest typowym matem, a nie oszukanym, co to schnie na satynę

Do MINUSÓW niestety muszę zaliczyć:
- bardzo szybko ścierają się końcówki (zdecydowanie szybciej na monokolorze, jeśli nałożycie jeszcze jakiś dodatkowy top z drobinkami trzyma się o wiele lepiej)
- dostępność (wyspy, salony firmowe, mniejsze drogerie osiedlowe)






O dziwo zakochałam się w matowym manicure. Polecam Wam zakup tego top coatu, ale bądźcie przygotowane na szybko starte końcówki. Myślę, że i tak warto! (bo ja i tak zmieniam kolor kilka razy w tygodniu) :-)

Buziaki! A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...