niedziela, 11 października 2015

Golden Rose, Matte Crayon Lipstick - Matowa pomadka do ust w kredce nr 10

Kiedyś kupowałam namiętnie lakiery do paznokci Golden Rose, teraz chętnie sięgam po ich produkty do ust. Najnowsza wersja matowych pomadek od razu przykuła moją uwagę. Wybrałam odcień nr 10. Czy warto ją mieć? Czytajcie dalej. ;-)


Matowe pomadki Crayon dostępne są w postaci kredki, którą niestety trzeba temperować - uważam to za minus, ponieważ tracimy przy tym trochę produktu. Dostępnych jest 17 odcieni (sklep). Cena to 11,90 zł.


"10" to zgaszony, brudny róż. W kolorze bardzo przypomina mi konturówkę z Inglota nr 74. Jest mocno napigmentowana i bardzo trwała. Mimo matowego wykończenia nie wysusza ust. Na początku jest dość kremowa, ale gdy tylko "zje" się wierzchnia warstwa, jest kompletnie matowa. Schodzi równomiernie.




Za tę cenę to świetna propozycja. Myślę, że przy najbliższej okazji zaopatrzę się w jeszcze jeden kolor. 
Serdecznie Wam polecam te pomadki.
Napiszcie, jaki kolor polecacie, albo który jest Waszym ulubionym.

Buziaki, A. xD

1 komentarz:

  1. Właśnie nie podoba mi się, że trzeba je temperować :(
    Wpadła mi za to w oko kredka inglot :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...