niedziela, 15 marca 2015

AVON ExtraLasting, supertrwały kremowy cień do powiek

W najnowszym katalogu Avon (04/2015) znajduje się kusząca propozycja. Przy zakupie dowolnego tuszu do rzęs możecie wybrać również supertrwały cień do powiek w cenie 7,99zł. Ze względu na to, że posiadam dwa kolorki, postanowiłam co nieco Wam o nich napisać.



 Na początek kilka informacji technicznych. Cienie znajdują się w szklanych pojemniczkach o pojemności 3,5g. W cenie regularnej musimy zapłacić za nie 23zł - trochę dużo. Dostępnych jest 5 kolorów. Ja posiadam Forever Bronze oraz Gold Gleam.


Forever Bronze to ciepły, perłowy odcień brązu. Nasycenie koloru można stopniować, świetnie sprawdza się jako baza pod cienie. Kiedy zastygnie na powiece, nic nie jest w stanie go ruszyć. 




   
Gold Gleam to szampański cień, który przepięknie mieni się na złoto. Nadaje się do rozświetlenia wewnętrznego kącika, ale również na całą powiekę.





Cienie z serii ExtraLasting można nanosić na powiekę zarówno za pomocą palca, jak i pędzelków. Pracować jednak trzeba z nimi dość szybko. Po zastygnięciu są nie do ruszenia. Trzymają się na powiekach cały dzień, nie blakną, nie zbierają się w załamaniu. 


Jestem zakochana w kremowych cieniach do powiek odkąd zakupiłam cień z Maybelline z serii Color Tattoo. Cienie Avon są godne polecenia, więc jeśli lubicie Color Tattoo, tak jak ja, nie zastanawiajcie się ani chwili i spróbujcie cieni z serii Extra Lasting. ;-)

Buziaki, A. xD

5 komentarzy:

  1. podobają mi się i muszę bliżej przyjrzeć się dostępnym kolorkom, może na jakiś się skuszę, ale chce też spojrzeć na te dostępne w biedronce bo też mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubiłam cieni w kremie dopóki nie użyłam Maybelline Color Tattoo - są świetnie, a czytając Twoje zapewnienie, że te z Avonu nie się gorsze od Maybelline chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te kolorki, sama mam ochotę na taki cień, wydaje mi się bardzo łatwy i szybki w nienakładaniu, a wiadomo rano czas się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak zwykle jestem w tyle z nowościami, a z Avonu to już wgl. Przyznam, że mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę wyglądają pięknie. Już dawno nie przeglądałam katalogu Avon, chyba czas nadrobic zaległości :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...