piątek, 23 sierpnia 2013

Eyeshadows: Inglot, Kobo

Moja przygoda z makijażem zaczęła się dopiero na studiach, więc jak na dzisiejsze czasy, wydaje mi się, że stosunkowo późno. 
Studiując kosmetologię, czuję się niejako zobowiązana do tego by wiedzieć, co i jak się sprawuje, co jest nowością, czy rzeczywiście lepsze są produkty droższe, czy wystarczą te drogeryjne.
Pokazywałam już na blogu moje podkładykorektory i tusze do rzęs. Dziś przyszedł czas na cienie do powiek. :)
 Wszystkie cienie do powiek, jakich aktualnie używam, znajdują się w paletce INGLOT freedom system, którą otrzymałam od P. z okazji urodzin :D Dziękuję! ;*
Jest ich 10 i dobrane są pod kolor moich oczu, które są piwne. Ceny paletki nie podam, ponieważ był to prezent i mimo, że kiedyś ją sprawdzałam, to już nie pamiętam, a nie chcę tego robić ponownie ;) 3 cienie dostałam od P. razem z paletką (buźka! :*), cień do brwi zakupiłam sama, tak samo jak cienie z Kobo, 5 z 6 jest świeżo nabytych na promocji w Naturze :)
Na co dzień nie maluję się mocno, stawiam na kreskę (zazwyczaj brązową, ale lubię też fioletową i zieloną) i mocno podkreślone rzęsy. Przy okazji większych wydarzeń stosuje bardziej efektowne makijaże. 
  


 Cienie, które posiadam to 4 cienie z Inglota i 6 cieni z Kobo.










  

A teraz czas na swatche :)



Cienie z Inglota i z Kobo mają niesamowitą pigmentację i trwałość. Nie osypują się i nie blakną w ciągu dnia mimo, że nie stosuje żadnej bazy pod cienie. :) Jedyny cień do brwi jaki posiadam z Inglota - ponieważ wcześniej stosowałam zestaw do brwi z Catrice - nie zachwycił mnie, ale stosuje go wtedy gdy wiem, że nie potrzebuje dokładnego podkreślenia brwi, stosuje lekki makijaż albo zwyczajnie nigdzie nie wychodzę ;) Widać już denko, ponieważ szybko się zużywa... Wydajność jak dla mnie kiepska.

Cena:
INGLOT - 10 zł (stoiska Inglot)
KOBO - 6,99 zł PROMOCJA! (Natura)

Jestem bardzo zadowolona z tej paletki, jak i z cieni. 

Napiszcie jakich cieni Wy używacie i czy preferujecie naturalne czy ciemne makijaże :)
Buźka! A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...